ما در رسانه سمینارما به دنبال یک مدیر استراتژی بازاریابی دیجیتال هستیم که حداقل ۳ سال سابقه کار در حوزه بازاریابی آنلاین بوده و بتواند برای فروش محصولات آموزشی کمپین های فروش مربوطه را طراحی، بودجهبندی، برنامهریزی و مدیریت نماید.
لازم به یادآوری است که فرد مورد نظر باید تجربه مستند در زمینه طراحی کمپین برای فروش چند هزار محصول را داشته باشد.
توانایی ها:
دارای حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپین های فروش
تسلط به تحلیل بازار، مخاطب هدف و همچنین توانایی طراحی پرسونای مخاطبان
آشنا به مفاهیم بازاریابی و تبلیغات
آشنا به برندینگ و اصول بازاریابی آنلاین
توانایی تحلیل بازار شامل شرکت، رقبا، مشتریان و محصول به منظور بخش بندی، جایابی و هدف گذاری بر مبنای اهداف استراتژیک
شناسایی گرایشات فعلی و آتی مارکت و برنامه ریزی و بهینه سازی فعالیت های بر مبنای آن
طراحی، برنامه ریزی و اجرای کمپین های آنلاین (وب، شبکه های اجتماعی، ایمیل و ...) به اهداف افزایش فروش،Engagement وفاداری و ...
توانایی ارائه مستندات و گزارشات کمپین ها و فعالیت های مارکتینگ
تنظیم نقاط موثر برای استاندارد سازی نرخ تبدیل و بهبود آن در قیف فروش
تسلط به مفاهیم و کاربرد انواع سرویسها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مثل بازاریابی شبکههای اجتماعی ، تبلیغات کلیکی و موبایلی ، بهینه سازی وب سایت ، بازاریابی ایمیلی و SEO, AdWords, Google analytics, Google webmaster, Social media ...
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟