جستجو برای یافتن شرکای استراتژیک از راههای مختلف از جمله لینکدین، تماس ها و ایمیل های سرد و…
مذاکره و ایجاد توافقات کاری بلند مدت مبتنی بر منافع مشترک با شرکای استراتژیک بالقوه
مدیریت نمایشگاه ها، کاتالوگ ها، بلاگ وبسایت و شبکه های اجتماعی با تمرکز بر نیاز مشتریان بالقوه
یافتن لیدهای فروش از راههای مختلف نظیر لندینگ، AdWords، حضور در نمایشگاه های مختلف و…
مدیریت روابط با شرکای استراتژیک فروش از طریق تدوین راهنماها و دستورالعمل ها، برگزاری جلسات منظم و…
انجام مارکت ریسرچ در بازارهای هدف و تهیه و تدوین گزارشات تحلیلی دقیق از پتانسیل های بالقوه هر بازار
تولید محتواهای مختلف برای بلاگ و شبکه های اجتماعی با هدف مرجعیت پیدا کردن شرکت
توانمندیها:
توانمندی مذاکره عالی
سابقه فروش B2B
تجربه کار با سیستم های آنلاین Lead Generation
تجربه کار جدی با لینکدین و به طور خاص محصول Campaign Manager
زبان انگلیسی عالی (آیلتس حداقل برابر 7)
نگاه و درک کسب و کاری
معرفی شرکت
"فرانگر ساناتک" شرکتی دانش بنیان و وابسته به شرکت فرانگر پارس سیستم است که به عنوان هسته ی فناور در مرکز مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده شده است. فرانگر ساناتک فعالیت رسمی خود را در اردیبهشت 96، در حوزه سیستم-های فرودگاهی شامل سیستم کنترل پذیرش مسافر (DCS) ، سیستم یکپارچه اطلاعات عملیاتی فرودگاه (AODB) ، سیستم مدیریت منابع فرودگاهی (RMS) ، کیوسک¬های سلف سرویس، سیستم نمایش اطلاعات پرواز (FIDS) آغاز نمود .