این آگهی منقضی
شده است
:Job description
● Provide help desk support and resolve problems to the end user's satisfaction.
● IT issues problem-solving
● Create, update, and review IT documentation such as IT Assets and services related
:Requirements
• Previous working experience as an IT Help Desk Technician for 3 years
• BA in IT, Computer Science or similar relevant field
• Related Microsoft Certification (MCITP)
• Related Mikrotik Certification
• Related LPIC Certification
Configuring software and hardware
• Installing upgrades
• Network fundamentals
• Troubleshooting and repair
• learning skills
• Problem analysis
• Adaptability
• Team interaction
. Passive network
:Corporate benefits
Supplementary insurance
Social Security Insurance
Occasional gifts
Breakfast & Lunch
شرکت «خدمات هوشمند همراه لوتوس» (بهاختصار همراه لوتوس) با سرمایهگذاری مشترک «همراه اول» و «بانک پارسیان» تأسیس شده است. ارائه سرویسهای اعتباری هوشمند و نوآورانه در توسعه خدمات اعتباری، چشمانداز همراه لوتوس است. همراه لوتوس، اعطای آسان اعتبار را بر پایه خوشحسابی، ارزش سیم کارت و سایر وثایق مشترکین فراهم میکند.