- اجرای دقیق و منظم و دنبال نمودن تسک های مرتبط با برنامه بازاریابی بر اساس برنامه زمانی تدوین شده - تهیه مرتب گزارش های مرتبط با پیشرفت پروژه های بازاریابی - برنامهریزی محتوا برای فعالیت موثر در شبکههای اجتماعی - تحقیق و جستجو برای تحلیل مشتریان و رقبا و سایر موضوعات درخواستی و تهیه گزارش از نتیجه کار - ایده پردازی و خلاقیت جهت حضور موثرتر در نمایشگاه ها - تهیه گزارش از کمپین های اجرا شده
مهارت ها: - آشنایی اولیه با مفاهیم، اصول بازاریابی - مهارت کار با آفیس بطور مشخص ورد، اکسل و پاورپوینت - تسلط به ابزارهای تبلیغاتی (گوگل ادز، تبلیغات فیسبوک و لینکدین) - تسلط به زبان انگلیسی - توانایی انجام و مدیریت چند کار بصورت همزمان - توانایی انجام کار گروهی بصورت دورکاری - دقیق و جزئی نگر - روابط عمومی و قدرت برقراری ارتباط بالا - داشتن لیسانس مهندسی یا مدیریت امتیاز محسوب میشود
روزهای کاری یکشنبه تا پنجشنبه محیط کاری پویا و دوستانه امکان دریافت امریه ی سربازی کار به صورت تمام وقت بوده و امکان انجام کارها به صورت دورکاری وجود دارد.
معرفی شرکت
"فرانگر ساناتک" شرکتی دانش بنیان و وابسته به شرکت فرانگر پارس سیستم است که به عنوان هسته ی فناور در مرکز مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزیده شده است. فرانگر ساناتک فعالیت رسمی خود را در اردیبهشت 96، در حوزه سیستم-های فرودگاهی شامل سیستم کنترل پذیرش مسافر (DCS) ، سیستم یکپارچه اطلاعات عملیاتی فرودگاه (AODB) ، سیستم مدیریت منابع فرودگاهی (RMS) ، کیوسک¬های سلف سرویس، سیستم نمایش اطلاعات پرواز (FIDS) آغاز نمود .