مسئولیت کارشناس فناوری اطلاعات، ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزار است. واحد پشتیبانی نرم افزار در شرکت سازه اطلاعات سامان، مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزار و زیرساخت به مشتریان شرکت و واحدهای داخلی را دارد. وظایف واحد پشتیبانی شامل برقرار نگه داشتن مسیرهای تماس و دسترسی 7*24 مشتریان به شرکت، دریافت تماس ها و درخواستهای پشتیبانی، راهنمایی، رفع اشکال و آموزش کاربران، ارجاع و پیگیری رفع خطاهای نرم افزاری در واحدهای دیگر، نصب، پیکربندی و بروزرسانی محصولات شرکت (پورتال و نرم افزارهای سازمانی)، مدیریت و پیکربندی سرور (لینوکس/ویندوز) و زیرساختهای نرم افزاری، مدیریت و پایش امنیت پورتال و سرورهای تحت پشتیبانی و ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح شرکت است. مشتریان قراردادهای پشتیبانی ما عمدتا بانک ها، بیمه ها و سازمانهای دولتی و خصوصی بزرگ هستند. محصول اصلی ما پورتال سازمانی و ابزارهای توسعه فرآیند است. ما در بستر پورتال و به کمک ابزارهای توسعه اختصاصی شرکت، نرم افزارهای سفارشی برای مشتریان خود تولید می کنیم. پاسخگویی سریع، دسترس پذیری، امنیت و آپ تایم پورتال مشتریان، از دغدغه های اصلی تیم پشتیبانی سامان است.
مسئولیت ها و وظایف:
در دسترس بودن 24*7 جهت ارائه خدمات پشتيبانی در بستر مسيرهای ارتباطی مختلف (موبايل/ تلفن ثابت/ایمیل/تیکت/نامه)
پاسخ به تماسها و درخواستهای کاربران و راهنمایی و رفع اشکال کاربران و دریافت و ثبت درخواست کاربران
تلاش و اقدام برای اجرا و تحويل خواسته مشتری و به نتیجه رساندن آن مطابق SLA تعیین شده شرکت
رفع خطا و به روز رسانی نرم افزارهای تحت پشتیبانی شرکت
انجام خدمات و پروژه هاي زیر ساخت ، امنیت و راهبری سرورها
نصب، پيکربندی و بروزآوری نرم افزارهای زیرساخت و محصولات نرم افزاری شرکت
مدیریت پشتیبان گیری (تهيه و صحت سنجی نسخه پشتيبان، انتقال و نگهداری نسخ پشتيبان، بازيابی پشتيبان)
پیکربندی، پایش و کنترل چک ليستهای عملکردی و امنیتی سرورها و نرم افزارها (Uptime، RUM صفحات، performance و ...)
مراجعه و حضور در محل مشتری جهت انجام خدمات پشتيبانی در موارد نياز
انجام خدمات آموزش مشتریان اعم از حضوری و غیرحضوری
ارائه خدمات فناوری اطلاعات به همکاران شرکت (help desk)
مهارت های تخصصی:
آشنایی با فرآیندها و استانداردهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و تسلط در یکی از آنها
تسلط و تجربه در وظایف و فرآیندهای پشتیبانی نرم افزار
تسلط بر مفاهیم و چالش های امنیت و کارآیی در نرم افزارهای سازمانی
تسلط نسبی در مدیریت شبکه، زیرساخت و سرورهای لینوکس و ویندوز (Linux/Apache)
آشنایی عمومی با کاربردهای سازمانی و سامانه های تحت وب (Html/CSS/HTTP)
آشنایی با فناوری های توسعه وب و پایگاه داده ها (MySql)
توانایی تعامل، مذاکره و مدیریت روابط مشتریان
شرایط احراز:
داشتن حداقل 3 سال سابقه اجرایی در توسعه و پشتیبانی نرم افزارهای سازمانی
آمادگی و تجربه برای کار تیمی و سازمانی (مستقر در تهران)
معرفی شرکت
یک شرکت نرم افزاری با محصولات نرم افزاری Enterprise-Level
شرکت سازه اطلاعات سامان از قدیمی ترین شرکتهای نرم افزاری فعال در زمینه تولید نرم افزارهای سازمانی و اینترنتی است. زمانی که 23 سال پیش ما کار خود را شروع کردیم، فریم ورک های امروزی وجود نداشتند. مفتخریم که در طول این سال ها، ضمن موفقیت در بازار و تثبیت جایگاه شرکت در بازار پورتال های حاکمیتی و بانکی و بیمه ای کشور، انبوهی از دانش و تجربه و دستاوردهای ارزنده در بستر فناوری و ابزارهای توسعه نرم افزار کسب نموده ایم. شرکت سازه اطلاعات سامان علاوه بر تداوم فعالیت های خود در حوزه پورتال و نرم افزارهای سازمانی (Saman Portal / Saman Suite)، چند استارتاپ فعال (Cloud-based) داخلی و بین المللی از جمله colatform.ir و saman360.com نیز دارد.
ما همواره در همه حوزه های فعالیت خود، اعم از سازمانی و استارتاپی، از زیرساخت و فریم ورک تا کاربرد، از بک اند تا فرانت اند، از معماری نرم افزار و پایگاه داده تا تجربه کاربری (UI/UX)، از برنامه ریزی و مدیریت پروژه تا تست و کنترل کیفیت، ... و خلاصه در همه نقش های فرآیند توسعه نرم افزار خود، موقعیت های شغلی با ثبات و آینده دار برای مهندسین خوش فکر، خلاق، اهل کار و مشتاق یادگیری و پیشرفت داریم و حتما از دریافت رزومه شما با هر سطح از تجربه و سابقه، استقبال می کنیم.
شرکت ما ضمن امکان حضور همکاران در محیط شرکت، کلیه زیرساختها و فرآیندهای کاری خود را برای انجام کارهای تیمی و سازمانی به صورت دورکاری بهینه کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک شغل با امکان دورکاری، تمام وقت و با ثبات هستید حتما برای ما رزومه بفرستید.
ضمنا شرکت ما به عنوان یک شرکت دانش بنیان، امکان پذیرش امریه سربازی نیز دارد.