در تیم منابع انسانی امور شعب کارگزاری آگاه به دنبال یک کارشناس آموزش هستیم تا ما را در مسیر رسیدن به اهدافمان همراهی کند. شرح وظایف و مسئولیت ها: • انجام نیازسنجی آموزشی مرتبط با شغل و مسیر پیشرفت شغلی کارکنان • برنامه ریزی آموزشی، تدوین تقویم آموزشی و بودجه آموزش • نظارت بر اجرای دوره های آموزشی • مشارکت در تدوین برنامه های توسعه فردی و بهبود عملکرد • شناسایی و انتخاب روش ها و منابع مختلف و مناسب آموزشی • تهیه دیتابیس مدرسان و موسسه های آموزشی در حوزه های مختلف • ارزیابی اثربخشی آموزش ها و ارائه راهکارهای افزایش اثربخشی • تهیه گزارش و داشبوردهای مدیریتی • تهیه و بروزرسانی شناسنامه آموزشی و سوابق آموزشی کارکنان • همکاری و مشارکت در برنامه های توسعه ای، تدوین شایستگی های عمومی و تخصصی
شرایط احراز و شایستگی ها: • سابقه کار حداقل 2 سال مرتبط • آشنایی با مدل های نیازسنجی، روش های ارزیابی اثربخشی و نرم افزارهای آموزشی • خلاق و انعطاف پذیر • مسئولیت پذیر و پیگیر • توانایی برقراری ارتباطات و تعامل اثربخش • علاقه مند به یادگیری و کار چالشی • آشنایی با بازار سرمایه و مالی مزیت محسوب می شود.
معرفی شرکت
کارگزاری آگاه، ارائهدهنده خدمات کارگزاری بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی تو سال ۱۳۸۴ توسط آقای بهروز ابراهیمی بنیان گذاشته شده و با همراهی افراد جوان، توانمند و باانگیزه به جایگاه خوبی در بین کارگزاریهای ایران دست پیدا کرده.
آگاه سرزمینی برای قصهپردازیست. قصه جستجو، تلاش، امید، اعتماد و تعالی. قصه آدمهایی که دریادل و دوراندیش و متواضعاند، رویا میسازند و برای رسیدن به آن برنامهریزی میکنند، هر لحظه را فرصتی نیکو میشمارند و میدانند که «سختترین طوفان مهمان دریاست نه صاحبخانه آن.» اگر علاقهمند به نقشآفرینی در این قصههای ماجراجویانهاید، ما صمیمانه مشتاق شنیدن دانستهها، تجربهها و آرزوهایتان هستیم.