· مراجعه حضوری و برقراری ارتباط با مشتریان هدف بر اساس برنامه زمانبندی · ارایه پکیج، بروشور و ابزارهای بازاریابی به مشتری · ارایه مشاوره و راهنمایی در مورد انتخاب خدمات به مشتریان · ثبت سفارش و پیگیری مراحل تنظیم قرارداد تا ارایه سرویس به مشتریان · ارتباط مستمر و پاسخگویی به سوالات و پیگیری درخواستهای مشتریان · تهیه گزارش مراجعه روزانه
شرایط احراز:
· حداقل یک سال سابقه کار · داشتن مدرک کارشناسی در یکی از رشتههای مدیریت/ اقتصاد/ مهندسی صنایع و یا رشتههای مرتبط · آشنایی با اصول و مذاکرههای فروش و بازاریابی حضوری · دارای روابط عمومی و فن بیان مناسب · آشنایی با نرمافزارهای Microsoft Office · امکان سفر و ماموریت به شهرهای دیگر . ساعت کاری به صورت شیفتی میباشد
معرفی شرکت
گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگترین مجموعهی فعال در حوزهی ارایهی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایهکنندهی خدمات ADSL2+ در کشور است.
گروه شرکتهای شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنهی توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را بهویژه در حوزهی ارایهی خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ به خویش اختصاص دهد.
مهارتهای مورد نیاز
فروش حضوریاصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیارتباط با مشتری