این آگهی منقضی
شده است
مدیریت فروشگاه پوشاک کودک
هماهنگی و سازماندهی روزانه امور فروشگاه و تیم فروش بر اساس ارزش ها، استانداردها و قوانین برند
اجرای فرآیندهای و دستورالعمل های فروشگاه
برنامه ریزی زمان بندی پرسنل
مدیریت کالاها شامل تغییر قیمت، شارژ کالای جدید، کنترل کالا های آسیب دیده و مرجوعی
آموزش نیروهای جدید فروشگاه و کمک به آنها جهت آشنایی هرچه سریعتر با وظایف و مقررات
مدیریت انگیزش ، توسعه و هدایت تیم فروش و مدیریت استعدادها
آشنایی با اصول رهبری, مدیریت و سازماندهی فروشگاه
آشنایی با استراتژی های تبلیغات و چیدمان فروشگاه
فعال در حوزه پوشاک و برند
شرایط احراز:
حداقل 2 سال سابقه کار فروشگاهی
آشنایی با فرآیندهای فروشگاهی (تحویل بار، سفارش گذاری، مغایرت گیری، چیدمان و...)
آشنایی با فرآیند کارتیمی، انگیزش پرسنل و ارزیابی عملکرد افراد
توانایی تحلیل و بررسی شرایط بازار، مشتریان و فروش فروشگاه
توانایی ارائه راهکارهای خلاقانه جهت افزایش فروش فروشگاه
توانایی حل مسأله و مدیریت مشتریان ناراضی
محل کار :
مرکز خرید پالادیوم (مقدس اردبیلی)
مرکز خرید اپال ( سعادت آباد)
مجتمع جم سنتر (نیاوران)
مجتمع تجاری سون سنتر (میدان هفت حوض)
مجتمع کودک شاپرک (رسالت)
شرایط کاری:
• حقوق براساس تجربه و توانایی توافقی خواهد بود+پاداش
تیرماه سال 1395 تاریخ مهمی برای برند فیورلا هست، یعنی تولد اون. تولد فیورلا با افتتاح اولین فروشگاه محصولات لباس نوزاد و کودک همزمان شد. فیورلا با رونمایی کالکشن پائیز-زمستان 2016 به عرضه لباس نوزاد و کودک پا گذاشت.
برند فیورلا که برندی در سطح محصولات ترکیه بود که در زمینه ست های لباس نوزادی دخترانه و پسرانه فعالیت داشت و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. علاوه بر این فیوررلا فعالیت خودش رو با تولید محصولاتی در زمینه پیراهن نوزادی دخترانه ، سرهمی نوزاد و رامپر های نوزادی شروع کرد.
فیورلا از همون اول تلاش کرده که به تمامی نیازها و خواسته های مادران و پدران شیک پسند پاسخ مثبت بده. برنامه برند فیورلا ، اینه که بتونه در بازار مدل و نوآوریهای لباس نوزاد و کودک در سطح منطقه ای و بین المللی فعالیت کنه.
با توسعه فعالیت های فیورلا در سال 1400، لباس های نوزاد و کودک از سن 2 تا 7 سالگی و 7 تا 12 سالگی به سبد محصولات این برند اضافه شد.