همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

پدال | Pedall

استخدام کارشناس امور اداری (خانم)

  • دسته‌بندی شغلی

    مسئول دفتر، اجرائی و اداری
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    مهم نیست
  • حقوق

    از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شرح موقعیت شغلی

این مجموعه در نظر دارد در راستا توسعه فعالیت های سازمان از افراد دارای ویژگی و مهارت های ذیل جهت امور دفتری و اداری دعوت به همکاری نماید.

رسیدگی به امور اداری به ویژه پاسخگویی به تماس های ورودی ، دارای روابط عمومی بسیار بالا ، خوش بیان ، با آداب اجتماعی مناسب ، خوش برخورد و با تجربه در زمینه ارتباط با دیگران ، مسلط به کار با کامپیوتر به ویژه محیط ورد ، اکسل و اینترنت 

داشتن سابقه کار مرتبط در زمینه امور ارتباطی به ویژه فروش ، روابط عمومی ، مسئول دفتر یا اداری مزیت استخدامی می باشد

کار به صورت حضوری ، تمام وقت در شهر تهران محدوده خیابان هفده شهریور و دارای دسترسی به مترو می باشد.

آموزش های لازم جهت آشنایی با امور پس از شروع به کار در سازمان ارائه خواهد شد

جزئیات بیشتر صرفا در زمان مصاحبه حضوری ارائه میگردد.



معرفی شرکت

توليد تجهيزات دندانپزشكي و لابراتوار دندانسازي.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    امور اداری پاسخگویی به تلفن Microsoft Office
  • جنسیت

    زن
  • حداقل مدرک تحصیلی

    مهم نیست

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml