مسلط بر ترندهای روز دنیا مسلط بر Market research شناخت گرایش ها و سبک های مد آشنایی با پیش بینی مد (Trend forecasting) مسلط بر رنگ شناسی آشنایی با انواع پارچه، مواد اولیه و اکسسوری های روز دنیا توانایی طراحی کالکشن توانایی ریدیزاین توانایی محتوا سازی برای محصولات آشنایی کافی با نرم افزارهای مرتبط با مد
شرح وظایف
انجام فرایند کلکسیون بندی انتخاب و خرید نمونه پارچه برای طرح ها طراحی بر اساس کلکسیون تصویب شده انجام امور ثبت طرح ها در نرم افزار ERP آپدیت کلکسیون تهیه گزارشات هفتگی و ماهانه تامل موثر با سایر اعضای تیم
مزایا
سرویس رفت و برگشت تخفیفات پرسنلی
معرفی شرکت
شرکت سرژه تولید کننده پوشاک بانوان از سال 1377 فعالیت خود را آغاز نموده و با بیش از 20 سال سابقه در طراحی و تولید لباس های زنانه بر اساس نوع کاربرد از طیف گسترده ای برخودار است.این برند ایرانی با شناسایی کامل سلیقه و تقاضای بانوی ایرانی، محصولاتی مطابق با نیاز روز خلق می کند.
اکنون، پس از گذشت چندین سال، سرژه برندی نام آشنا و محبوب است که به واسطه شعب متعدد در سراسر ایران (تهران، مشهد، تبریز، قم، محمودآباد و ...) ارتباط نزدیک خود را با مشتریان حفظ کرده است. هدف سرژه توسعه ی صنعت مد و فشن در ایران با تولید تن پوش فاخر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. سرژه برای تحقق این مهم، یکی از مجهزترین کارخانه جات تولید پوشاک در ایران را تدارک دیده است تا با استفاده از پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا ظریف ترین وزیباترین طرح ها را بیافریند.