دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامه ها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
تنظیم برنامه های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای مقام مافوق
تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه ها و مستندات مورد نیاز
جمع آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
پاسخگویی به تلفن ها و مراجعان مربوط
پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام های الکترونیکی و ثبت و نگهداری سوابق مربوطه
نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
گرد آوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
جمع آوری اطلاعات جهت تهیه، تدوین و ارائه گزارشات مورد نیاز
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
مهارت ها و شایستگی های مورد نیاز:
مسلط به Office
مسلط بر تایپ فارسی
مسلط به Outlook
آشنایی با اصول نگارش نامه های اداری
آشنایی با مباحث مالی و تنخواه
دارای روابط عمومی قوی
دارای روحیه انعطاف پذیری
مسئولیت پذیر
دارای روحیه پیگیری
معرفی شرکت
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد (سهامی عام) به عنوان یکی از شــــرکتهای گروه مالی پاسارگاد و با مسؤولیت راهبری خدمات پرداخت الکترونیک از تاریخ ۱۳۸۴/۱۱/۳۰ آغاز به کار کرده و هم اکنون در گروه هلدینگ فناپ فعالیت می نماید.این شرکت با حفظ استانداردهای بین المللی خدمات پرداخت الکترونیک، اقدام به بسترسازی جهت ارایه خدمات پرداخت الکترونیک با استفاده از ابزارهای نوین این صنعت نموده است.