تحصیل در رشته های بازرگانی، صنایع، مدیریت حداکثر 40 سال سن شرایط احراز: برنامه ریزی، هدف گذاری و طراحی برنامه بازاریابی تجزیه و تحلیل رقبا و پیش بینی تغییرات تسلط و اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال طراحی و اجرای کمپین های تبلیغاتی تدوین بودجه واحد فروش توانایی جذب و استخدام پرسنل فروش، آموزش و توسعه پرسنل فروش تجربه در فروش تأسیسات ساختمانی در اولویت استخدام است .
معرفی شرکت
شرکت قطعه سازان ایران (GSI) در سال 1363 در منطقه صنعتی محمودآباد شهر اصفهان با هدف تولید انواع اتصالات و قطعات فلزی خودرویی و غیر خودرویی تاسیس گردید. این مجموعه صنعتی که در مساحتی بالغ بر 1000 متر با 150 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت است، از همان آغاز، نوآوری و خلاقیت در خلق یک محصول جدید و کارآمد را جزء خط مشی خود قرار داد.
هم اکنون بر تولید لوله و اتصالات 5 لایه با برند G.S.I اقدام می نماید.
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت فروشاصول و فنون مذاکرهفروش و بازاریابیMicrosoft Office