شرح شغل: فرد منتخب دارای نقش کارشناس ناظر در پروژه می باشد، این فرد می بایست بر فعالیت های پشتیبانی و توسعه نرم افزارهای تحت مسئولیت خود نظارت کرده و نسبت به صحت سنجی فرآورده های آن اقدام نماید. در بازه های زمانی مشخص ناظر به ازای هر نرم افزار گزارشات مورد نیاز را به مدیر پروژه ارائه خواهد نمود.
مسئولیتها:
نظارت بر فعالیت های پشتیبانی و توسعه نرم افزارهای تحت نظارت خود و صحتسنجی و بازنگری فرآوردههای تولید شده در طول پروژه
ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت تهیه گزارشات مدیریتی به کارشناس کنترل پروژه
تعامل با مدیر پروژه و ارائه اطلاعات و گزارشات مورد نیاز در زمان مناسب
تعامل با کارشناسان پیمانکار و کارفرما و حضور در جلسات کارشناسی و مدیریتی مرتبط
مستندسازی، نگهداری و نسخه بندی مستندات
بررسی و اظهار نظر درخصوص صورت وضعیت های پیمانکاران
بررسی و اظهار نظر درخصوص گزارشات پیشرفت پیمانکاران
بررسی و اظهار نظر درخصوص پیشرفت مالی قرارداد
شرابط احراز:
مهندسی کامپیوتر
مهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی صنایع
علوم کامپیوتر
حداقل دو سال سابقه کار مرتبط
شرایط کاری:
محل کار به صورت مقیم در سایت کارفرما در سازمان بنادر و دریانوردی می باشد
ساعات کاری: شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 چهارشنبه 8 تا 16
در صورت کمتر بودن ساعت کاری کارفرما، ما به التفاوت ساعات کاری، به عنوان سقف اضافه کاری بدون حقوق برای پرسنل در هر ماه در نظر گرفته خواهد شد.
دانش، مهارت و توانمندیها:
آشنايي کافی با فعاليتها و فرآیندهای مراحل مختلف چرخه حیات توسعه و پشتیبانی نرم افزار
آشنايي با حداقل یک ابزار، چارچوب و فناوری متداول استفاده شده در فعالیتهای مختلف چرخه حیات توسعه نرم افزار
آشنا به زبان مدلسازی UML
آشنا به مفاهیم RUP
آشنایی با حداقل یک زبان برنامه نویسی
توانایی صحتسنجی و بازنگری فرآوردههای تولید شده در طول پروژه براساس چک لیست مورد توافق با کارفرما
توانایی شناخت و بررسی نیازهای ذینفعان
توانایی بررسی گزارشهای پیشرفت و صورت وضعیتهای پیمانکاران
توانایی مستندسازی، جمعبندی و تدوین گزارشها و انجام مکاتبات لازم با ارکان پروژه
توانایی تهیه گزارشات مدیریتی جهت ارائه به مدیر پروژه
توانایی برگزاری و راهبری جلسات و تعامل با پیمانکاران و کارفرما
توانایی مستندسازی، نگهداری و نسخه بندی مستندات
تجربه کار در تیم های چابک و آشنایی با مفاهیم agile
تسلط کافی بر مباحث ICDL
دارای تفکر حل مساله
روحیه تعاملی و مهارتهای ارتباطی بالا
معرفی شرکت
شركت «پرشيا فاوا گسترش» در مردادماه سال 1382 بر اساس سياستهاي سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران مبني بر احالة وظايف تخصصي سازمان به شركتها و توسعه ظرفيتهاي بخش خصوصي، با مشارکت مركز گسترش فناوري اطلاعات (مگفا) و بخش خصوصي تاسيس گرديد. اين شرکت از سال 1386 هدف خود را بر توسعه فاوا در کشور بنا نهاد و مطابق با ماموريت اصلي تعريف شده براي خويش در چند محور اصلي حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات از جمله، مشاوره حوزه کسب و کار و ERP، زيرساخت شبکه و مراکز داده و فروش تجهيزات تمرکز نموده و در بسياري از پروژه هاي اعظم کشور در اين حوزه، حضور فعال داشته است. اين شرکت در نظر دارد با تکيه بر تجارب ارزنده خود در بيش از يک دهه گذشته و تمرکز بر ارائه خدمات در حوزه هاي بيشتري از فناوري اطلاعات و ارتباطات سبد کاملي از خدمات را به مشتريان خود عرضه نمايد.