- اجرای فعالیتهای عملیاتی مرتبط با تحقیقات میدانی بازار - برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان رقبا (فروشگاه داران وابسته و همکار با رقبا) - اسکن بازار و دریافت اطلاعات فروشگاه های مناطق بورس لوکس و سطح شهر اعم از فروشگاه های همکار و فروشگاه های رقبا - تدوین و ارزیابی روش های جمع آوری داده - جمع آوری، پردازش و ارائه اطلاعات به روز ودقیق از وقایع بازار منطقه به منظور تصمیم گیری و واکنش سریع و به موقع برای حفظ وتوسعه سهم بازار - تهیه گزارشات مقایسه ای و دوره ای از وضعیت صنعت، جایگاه سازمان در صنعت و سهم بازار - بررسی قیمت فروش محصولات رقبا، نحوه فروش، سطح تبلیغات، محصولات جدید، شیوه توسعه شبکه - به روز رسانی اطلاعات و داده ها - تهیه وتدوین و آنالیز داده های لازم برای تدوین پیش نویس بودجه منطقه به منظور طرح، تصویب و مدیریت صحیح و بهینه بودجه در اختیار و کاهش هزینه های مربوطه - تخمین وتنظیم میزان صحیح بودجه مورد نیاز مطابق با نیازمندیها
شرایط احراز: - بازه سنی 40-28 سال - جنسیت: فقط آقا - اتمام خدمت سربازی و یا معافیت از آن اجباری است. - تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته های مدیریت، آمار و ریاضیات، مهندسی صنایع - آشنایی با صنعت لوازم خانگی - آشنایی با اصول و فرآیندهای تحقیقات بازار - آشنایی کافی با مجموعه نرم افزارهای آفیس - مهارت در ریاضیات و تحلیل داده - مهارت حل مسئله - آشنایی با نرم افزارهای آماری
معرفی شرکت
گروه صنعتی انتخاب الکترونیک (تولیدکننده محصولات برندهای اسنوا، دوو و بُست) با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات لوازم خانگی در سبد مصرفی خانوار در راستای کسب بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن در حال فعالیت است.
این گروه صنعتی با برخورداری از ۱۲ کارخانه مختلف در حوزههای متفاوت صنعت پیشران لوازم خانگی در مساحتی بیش از ۳۰۰هزار متر مربع و با داشتن پیشرفتهترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود، یکی از قطبهای صنعتی کشور محسوب میشود.
انتخاب الکترونیک با بومیسازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمعهای بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفتهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در جهان نیز مطرح کرده است.
محصولاتی که در مجموعه انتخاب الکترونیک تولید میشود، قابلیت رقابت با برندهای جهانی را داشته و ارائه لوازم خانگی با کیفیت برای مردم در سختترین شرایط اقتصادی نیز از جمله نقاط قوت این گروه محسوب میشود.
سرمایه اجتماعی به دست آمده از اعتماد مشتریان به خدمات پس از فروش محصولات برندهای وابسته به گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، قابل قیمتگذاری نیست و تمرکز بر ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به مشتریان بخش مهمی از زنجیره ارزش این مجموعه محسوب میشود.
جامعه هدف تولید محصولات گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تمام اقشار نظام اجتماعی بوده و در قیمت گذاری کالاها شاخصهای بالای کیفی، فنی و زیبایی محصولات با توجه به سطح توانمندی آحاد مردم در خرید، در نظر گرفته شده است.