بودجه بندی اقدامات و فعالیتهای شرکت وتهیه گزارشات بودجه و مقایسه با عملکرد واقعی
کنترل و بازنگری برنامه و بودجه سازمان در دوره های سه ماهه به منظور افزایش اثربخشی
شناسایی و تحلیل دوره ای نقاط قوت و ضعف و فرصت¬ها و تهدیدهای کلیدی
تهیه سند طرح کسب وکار، امکانسنجی و برآورد مالی برای هر کدام پروژه های سازمان (در صورت نیاز)
پیگیری اخذ تأیید و تصویب برنامههای راهبردی، عملیاتی و بودجه توسط مراجع ذیربط
مطالعه و تحقیق در خصوص تصویرسازی سازمان و وضعیت رقبا و سازمان¬های برتر
رصد مشکلات بنیادی، فرصت¬ها و تهدیدهای پیش روی سازمان و ارائه راه حل های مناسب
برنامه ریزی و ساماندهی فعالیت ها و اقدامات غیر برنامه¬ای سازمان
کنترل و نظارت بر صورت وضعیت¬های بانک ها، نمایندگان و شرکای تجاری
کنترل و رصد برنامه تامین کالاهای عملیاتی
کنترل و نظارت بر عملکرد سامانه مدیریت پذیرندگان
پایش و کنترل برنامه عملیاتی با گزارشات واقعی
تهیه گزارشات ماهیانه بولتن شاپرک (مقایسه عملکرد سازمان با رقبا)
تهيه گزارشات مقايسه¬ای ميزان تحقق هدف
تهيه گزارشات عملکرد ماهیانه و ساليانه شاخص¬های کليدی عملکردی به تفکیک ابزارها
تهیه گزارشات مجمع و هیات مدیره
پیگیری و انجام کلیه امور محوله از سوی مقام مافوق و مقامات ارشد سازمان
معرفی شرکت
شرکت پرداخت نوین ، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره گیری از دانش و فناوری های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند. برخی از این خدمات عبارتند از:
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های پایانه فروش با قابلیت پذیرش همه نوع کارت های عضو شبکه شتاب نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های خودپرداز
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های کیوسک خدمت رسانی
ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی
ارائه خدمات پرداخت موبایلی
مهارتهای مورد نیاز
برنامهریزیکنترل و برنامه ریزی پروژهMicrosoft Office