نگهداری و کنترل حساب های بانکی شرکت و تهیه صورت مغایرت های بانکی
ثبت، صدور و دریافت اسناد پرداختنی و دریافتنی
نگهداری تنخواه گردان و سایر وجوه نقد و اوراق بهادار
رفع مغایرت های بانکی
نگهداری اسناد مالی و کلیه امور بایگانی مالی و اداری
پیگیری امور مربوط به ضمانت نامه های بانکی و اعتبارات
ثبت اسناد حسابداری مرتبط
ارائه گزارشات دوره ای در خصوص نقدینگی و اسناد در جریان وصول و اسناد پرداختنی
انجام زمان بندی جهت پرداخت چک ها و اطلاع رسانی های به موقع تا تامین منابع مالی جهت چک های صادره
پيگيري تسهيلات و تهيه گزارشات مربوط به جدول تسهيلات و پيگيري اخذ مصوبه
توانایی ها و مهارت ها:
آشنا به سامانه صیاد و قانون جدید چک
آشنایی با کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال
دارای دقت، امانتداری، پیگیری امور محوله، مدیریت زمان و روحیه کار تیمی
معرفی شرکت
شرکت آسان پرداز توسن (آپسان) در مهر ماه 98 با همکاری دو شرکت صاحبنام صنعت بانکداری، شرکت توسعه سامانههای نرمافزاری نگین (توسن) و شرکت آسان پرداخت پرشین(آپ) تاسیس گردید. آپسان در نظر دارد تا با اعطاء اعتبار در قالب سامانه جامع اعتبار تالی، نقش مؤثری در افزایش توان خرید و تأمین سبد کالای خانوار ایفا کند .
همچنین ایجاد زیرساخت یکپارچه مناسب جهت ارائه انواع خدمات هوشمند مبتنی بر اعتبار و ایجاد بستر مناسب مصرف اعتبار در قالب عقد قرارداد با پذیرندگان خرد و کلان، از دیگر اهداف این مجموعه میباشد.