کارشناس پشتیبانی مسئولیت ارائه خدمات پشتیبانی نرم افزار و زیرساخت به مشتریان شرکت و واحدهای داخلی را دارد. از جمله برقرار نگه داشتن مسیرهای تماس و دسترسی 7*24 مشتریان به شرکت، دریافت تماس ها و درخواستهای پشتیبانی، راهنمایی، رفع اشکال و آموزش کاربران، ارجاع و پیگیری رفع خطاهای نرم افزاری و ...
اهم وظایف و مسئولیتها:
- در دسترس بودن 24*7 جهت ارائه خدمات پشتيبانی در بستر مسيرهای ارتباطی مختلف (موبايل/ تلفن ثابت/ایمیل/تیکت/نامه)
- پاسخ به تماسها و درخواستهای کاربران و راهنمایی و رفع اشکال کاربران و دریافت و ثبت درخواست کاربران
- تلاش و اقدام برای اجرا و تحويل خواسته مشتری و به نتیجه رساندن آن مطابق SLA تعیین شده شرکت
- رفع خطا و به روز رسانی نرم افزارهای تحت پشتیبانی شرکت
- انجام خدمات و پروژه هاي زیر ساخت ، امنیت و راهبری سرورها
- نصب، پيکربندی و بروزآوری نرم افزارهای زیرساخت و محصولات نرم افزاری شرکت
- مدیریت پشتیبان گیری (تهيه و صحت سنجی نسخه پشتيبان، انتقال و نگهداری نسخ پشتيبان، بازيابی پشتيبان)
- پیکربندی، پایش و کنترل چک ليستهای عملکردی و امنیتی سرورها و نرم افزارها (Uptime، RUM صفحات، performance و ...)
- مراجعه و حضور در محل مشتری جهت انجام خدمات پشتيبانی در موارد نياز
- انجام خدمات آموزش مشتریان اعم از حضوری و غیرحضوری
- ارائه خدمات فناوری اطلاعات به همکاران شرکت (help desk)
تجربیات و تخصص های مورد نیاز شغل:
- ارتباط با مشتری و مشتری مداری
- خطایابی و مستندسازی خطای نرم افزار
- پاسخگویی تلفنی و پشتيبانی فنی سيستمهای عملياتی
- مديريت پشتيبان گيری
- آموزش، راهنمایی و رفع اشکال کاربران
- تست عملکردی ، امنیت و کارایی نرم افزار و مستندسازی
- پيکربندی امنيتی و کارایی محصولات تحت وب
- بازبينی امنيتی و کارایی زيرساخت و سرور
- آشنایی با طراحی رابط های کاربری و تجربه کاربری
- آشنایی با برنامه نويسی php و فريم ورک های php
- آشنایی با برنامه نويسی cms/portal
- برنامه نويسی وب (فرانت)
- SQL و اسکريپت نويسی پايگاه داده
- مديريت و پشتيبانی پایگاه داده MySql
- نصب و راه اندازی نرم افزار (پروژه)
- نصب، پيکربندی و پشتيبانی سيستم عامل و نرم افزارهای سرور
- مديريت محتوا و بهينه سازی سئو
- پشتيبانی سخت افزار و شبکه
معرفی شرکت
یک شرکت نرم افزاری با محصولات نرم افزاری Enterprise-Level
شرکت سازه اطلاعات سامان از قدیمی ترین شرکتهای نرم افزاری فعال در زمینه تولید نرم افزارهای سازمانی و اینترنتی است. زمانی که 23 سال پیش ما کار خود را شروع کردیم، فریم ورک های امروزی وجود نداشتند. مفتخریم که در طول این سال ها، ضمن موفقیت در بازار و تثبیت جایگاه شرکت در بازار پورتال های حاکمیتی و بانکی و بیمه ای کشور، انبوهی از دانش و تجربه و دستاوردهای ارزنده در بستر فناوری و ابزارهای توسعه نرم افزار کسب نموده ایم. شرکت سازه اطلاعات سامان علاوه بر تداوم فعالیت های خود در حوزه پورتال و نرم افزارهای سازمانی (Saman Portal / Saman Suite)، چند استارتاپ فعال (Cloud-based) داخلی و بین المللی از جمله colatform.ir و saman360.com نیز دارد.
ما همواره در همه حوزه های فعالیت خود، اعم از سازمانی و استارتاپی، از زیرساخت و فریم ورک تا کاربرد، از بک اند تا فرانت اند، از معماری نرم افزار و پایگاه داده تا تجربه کاربری (UI/UX)، از برنامه ریزی و مدیریت پروژه تا تست و کنترل کیفیت، ... و خلاصه در همه نقش های فرآیند توسعه نرم افزار خود، موقعیت های شغلی با ثبات و آینده دار برای مهندسین خوش فکر، خلاق، اهل کار و مشتاق یادگیری و پیشرفت داریم و حتما از دریافت رزومه شما با هر سطح از تجربه و سابقه، استقبال می کنیم.
شرکت ما ضمن امکان حضور همکاران در محیط شرکت، کلیه زیرساختها و فرآیندهای کاری خود را برای انجام کارهای تیمی و سازمانی به صورت دورکاری بهینه کرده است. بنابراین اگر به دنبال یک شغل با امکان دورکاری، تمام وقت و با ثبات هستید حتما برای ما رزومه بفرستید.
ضمنا شرکت ما به عنوان یک شرکت دانش بنیان، امکان پذیرش امریه سربازی نیز دارد.