اسنپ تریپ یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه اسنپ، بزرگترین شرکت خدمات اینترنتی در خاورمیانه، در حوزه خدمات آنلاین سفر (هتل و بلیط) فعالیت می کند. با پیوستن به خانواده اسنپ تریپ این فرصت ها را پیش رو دارید:
همکاری با تیمی متشکل از متخصص ترین و کارآمدترین افراد در حوزه کاری مربوطه
همکاری با جوانانی خلاق و تحصیل کرده با تجربه کاری در شرکت های معتبر داخلی و خارجی
حضور در محیطی پویا و یادگیرنده، امکان پیشرفت حرفه ای
ساعت کار شیفت عصر: از ساعت 4 عصر تا 1 بامداد، شنبه تا چهارشنبه (دورکاری)
وظایف:
تماس با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم به مشتریان در خصوص قیمتها، زمانبندی و شرایط پروازهای داخلی
پیگیری و انجام هماهنگی لازم برای صدور بلیط هواپیما برای مشتریان
پیگیری تماسهای مشتریان به جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات متناسب
ارتباط با تامین کننندگان و ایرلاین ها
مهارت های مورد نیاز:
آشنایی با قوانین پرواز، سابقه کار در آژانس هواپیمایی حداقل به مدت 1 سال لازم است.
مسلط به فنون مذاکره و فروش تلفنی
داشتن مهارت در درک نیازهای مشتری و برقراری ارتباط سازنده با مشتریان
فن بیان بالا
آشنایی با مسیرهای پروازی
آشنایی با کلاس های پروازی
توانایی حل مسئله و ارائه راهحل
توانایی بهره گیری از منابع در دسترس
روحیه پیگیری و نتیجهگرایی
فن بیان بالا
آشنایی با مسیرهای پروازی
آشنایی با کلاس های پروازی
توانایی حل مسئله و ارائه راهحل
توانایی بهره گیری از منابع در دسترس
روحیه پیگیری و نتیجهگرایی
ساعت کار شیفت عصر: از ساعت 4 عصر تا 1 بامداد روزهای کاری: شنبه تا چهارشنبه دوره ی آموزشی به صورت حضوری بوده و برای ادامه دوره امکان همکاری به صورت دورکاری/ هیبرید وجود دارد. محدوده: خیابان جردن
معرفی شرکت
تا چند وقت پیش کسانی که به فکر سفر میافتادند، منبع جامع و کاملی از هتلها در دسترس نداشتند تا بتوانند بسته به بودجه و سلیقهشان اقامتگاهی مناسب پیدا کنند. اسنپ تریپ 95 درصد از اقامتگاههای ایران را در سایت گردآوری کرده است تا مسافران هتلها را مقایسه کنند و اقامتگاه مدنظرشان را با بهترین قیمت بهصورت آنلاین رزرو کنند.
اما کار همینجا تمام نشد، تیم ما هر روز بزرگتر میشد و هر روز رویا و هدفهای جدیدی پیش رویمان قرار میگرفت که بزرگترینشان این بود که بتوانیم تمامی مراحل سفر را تحتپوشش قرار دهیم. خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را هم به خدماتمان اضافه کردیم و انقدر بزرگ شدیم که توانستیم از نامخانوادگیمان، اسنپ، استفاده کنیم و اسممان را از پینتاپین به اسنپتریپ تغییر دهیم. خدمات ویژهای را هم برای شرکتها و سازمانها فراهم کردیم و در سایتمان بخشی را به سفرهای کاری اختصاص دادیم.
حالا اسنپتریپ از آن گروه کوچک چندنفره به گروهی 220 نفره تبدیل شده و یکی از بزرگترین سامانههای آنلاین خدمات سفر (بلیط، هتل و ...) است.
اما هدفهای ما برای ارائه خدمات بهتر و بزرگترشدن هنوز ادامه دارد. قدم بعدیمان این است که بهروزترین مرجع گردشگری ایران باشیم و کیفیت خدمات آنلاینمان آنقدر بالا باشد که تمامی گردشگران خدمات آنلاین را به خدمات آفلاین ترجیح بدهند. ما منتظر روزی هستیم که اسنپتریپ برای گردشگران یادآور تجربه خوش سفر باشد.
کار شرکت ما با فروش تمام نمیشود؛ تیم پشتیبانی اسنپ تریپ، 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان است.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهMicrosoft Office