1- انجام امور مربوط به استقرار/ به روز رسانی سیستمهای مدیریتی از قبیل:
· نظام پیشنهادها ( انجام امور دبیرخانه ای و سامانه ای نظام پیشنهادها از قبیل: مدیریت کاربران، اخذ گزارش های دوره ای و ماهانه، پیگیری رفع مشکلات و ابهامات کاربران و آموزش افراد و دبیران، رصد و اعلام پیشنهادهای ارجاع شده به کارگروه مدیریت تحول اداری، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی و اقدام بر اساس تصمیمات متخذه در کارگروه، پیگیری رفع اختلالات سامانه از شرکت مدیریت منابع آب ایران، هماهنگی برگزاری جلسات دوره ای، پاسخگویی به مکاتبات مربوط به نظام پیشنهادها و ...)
· مدیریت فرایندها ( تدوین و به روز رسانی فرایندها ، فرمها، دستورالعملها با همکاری کارکنان و واحدها ، پایش اجرای فرایندها و تهیه گزارشهای تحلیلی)
· مدیریت دانش، مدیریت سبز، 5S و مدیریت نوآوری، مدیریت نوآوری و سایر سیستمهای مدیریتی
· پیگیری امور مرتبط با قراردادهای حوزه توسعه مدیریت نظیر مدیریت نوآوری و ...
2- تکالیف بهره وری
· انجام امور دبیرخانه ای مدیریت بهره وری ( همکاری و پیگیری سنجش شاخص های عمومی و اختصاصی بهره وری از واحدهای متولی، پیگیری انجام تکالیف مربوط به تعیین برنامه عملیاتی ارتقاء بهره وری و بررسی پیشرفت پروژه های ارتقا بهره وری بصورت فصلی و شناسنامه اقدام های اساسی، تهیه پاسخ مکاتبات مربوطه)
3- پیگیری تشکیل جلسات کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته های ذیل آن، اخذ گزارش کمیته ها و تهیه پاسخ مکاتبات مربوطه، پیگیری تشکیل جلسات مربوط به بهره وری، نوآوری و ...، تهیه صورتجلسات و پیگیری مصوبات و ...
4- پیگیری سایر امور محوله در حوزه توسعه مدیریت
معرفی شرکت
فناوری سامانه های هوشمند رهام
فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات
دارای رتبه یک شورای عالی انفورماتیک