همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

آکادمی جمال قمری | JamalGhamari Academy

استخدام مدیر دیجیتال مارکتینگ

  • دسته‌بندی شغلی

    دیجیتال مارکتینگ
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    بیش از شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

مدیر دیجیتال مارکتینگ باید دارای درک قوی از استراتژی‌ها و ابزارهای بازاریابی دیجیتال باشد. همچنین، قادر به طراحی و هدایت کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ باشد.

مدیر دیجیتال مارکتینگ وظیفه پرفورمنس مارکتینگ را بر عهده دارد.


 به طور کلی وظیفه برنامه‌ریزی، توسعه، پیاده‌سازی و مدیریت استراتژی دیجیتال کسب‌وکار را بر عهده دارد.


بازاریابی دیجیتال در کلیه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و لینکدین و همچنین سایت انجام می‌شود.



شرح وظایف:


  •  تولید اطلاعات تبلیغاتی برای پیشبرد اهداف آکادمی
  • هماهنگی کانال‌های مختلف بازاریابی
  • مدیریت بودجه برای فعالیت‌های بازاریابی
  • آزمایش فرصت‌های جدید بازاریابی
  • ایجاد رابطه با رسانه‌ها
  • اداره و تدوین استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی
  • برنامه‌ریزی و اجرای کلیه کمپین‌های وب، SEO/SEM، ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغاتی.
  • ارزیابی عملکرد کمپین‌های بازاریابی
  • عیب‌یابی در کمپین‌های بازاریابی که موفق عمل نکردند
  • طرح‌ریزی، اجرا و حفظ حضور در رسانه‌های اجتماعی
  • طراحی سناریوهای موثر Lead Generation
  • همکاری با تیم‌های داخلی برای ایجاد صفحات فرود (landing pages) و بهینه‌سازی تجربه کاربر از صفحات
  • نظارت بر سئو و بهبود عملکرد آن 
  • تعیین تارگت‌های پرفورمنس و برنامه ریزی جهت دستیابی به این تارگت‌ها
  • جذب مشتری برای محصولات و رویدادها
  • رجوع و فراخوانی مشتریان گذشته و کشف علت عدم خرید و قطع ارتباط آن‌ها و تسهیل فرآیند فروش
  • کمک به تیم فروش برای ارزیابی فرصت‌ها در ارائه خدمات و محصولات
  • بهینه‌سازی قیف فروش و ایجاد بخش‌های موثر در ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای تبدیل بازدیدکننده به خریدار
  • اندازه‌گیری رضایت مشتریان و طراحی برنامه‌هایی برای افزایش رضایت‌مندی آن‌ها
  • برنامه‌ریزی برای نگهداشت و بازگرداندن مشتریان به خرید دوباره (ریتنشن مارکتینگ)
  • شناسایی فرصت‌های افزایش فروش، افزایش سود و تجزیه و تحلیل و طراحی برنامه‌های اجرایی برای بهره‌گیری ازفرصت‌ها
  • شناسایی گرایشات بازار(trends) و بهینه‌سازی عملکرد و مصرف منابع، متناسب با گرایشات بازار
  • اندازه‌گیری عملکرد و گزارش‌گیری از تمامی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و ارزیابی عمکرد آنها نسبت به اهدافی که برای کمپین‌ها تعریف شده‌است و حصول اطمینان از میزان اثربخشی اقدامات انجام‌شده از طریق سنجش KPIهای مناسب
  • تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری از شبکه‌های اجتماعی
  • تجزیه و تحلیل بازدهی تبلیغات و گزارش آن به مدیریت
  • انجام تحقیقات بازار و جمع‌آوری و طبقه‌بندی اطلاعات مورد نیاز از مشتریان
  • هم‌فکری، ایده‌پردازی و پیشنهاد محصولات و خدمات جدید
  • هم‌فکری و مشارکت با تیم‌های سایت و شبکه‌‌های اجتماعی و فروش
  • ارائه پیشنهادهای محتوایی به تیم شبکه‌های اجتماعی
  • شناسایی و آنالیز صنعت و رقبا و ارائه پیشنهادهای لازم
  • بررسی عملکرد محصولات آموزشی
  • شناسایی و تجزیه و تحلیل مشتریان جدید
  • برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا
  • آموزش کارکنان در مورد روند بازاریابی
  • مطالعه و برنامه‌ریزی برای توسعه و حمایت از نام تجاری
  • برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال محصولات و خدمات
  • مطالعه و برنامه‌ریزی در مورد تخفیف‌ها، جوایز و انگیزه‌های افزایش خرید توسط مشتریان
  • طراحی، اجرا و اندازه‌گیری آزمون‌های مختلف بهینه‌سازی نرخ تبدیل(رسیدن به اهداف)
  • استفاده از قوه تحلیلی قوی برای ارزیابی تجربه مشتری در کانال‌های مختلف و تمامی مراحل ارتباطی از طریق آنها (end-to-end user experience)
  • تنظیم نقاط موثر برای نرخ تبدیل و بهینه‌سازی قیف فروش
  • همکاری با سازمان‌ها و دیگر همکاران فروشنده
  • ارزیابی فناوری‌های درحال ظهور، به کارگیری آن با فکر و رهبری مناسب برای هماهنگی و استفاده در مواقع نیاز.

ویژگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز:

  • تسلط به دانش و مهارت بازاریابی
  • تسلط بر پرفورمنس مارکتینگ
  • تسلط بر دیجیتال مارکتینگ
  • تسلط بر تعیین و اجرای استراتژی محتوا در شبکه‌های اجتماعی
  • مهارت تحلیل و طراحی سفر مشتری
  • تسلط بر استراتژی‌ها و روش‌های Lead Generation
  • آشنایی با آخرین تغییرات در شبکه‌های اجتماعی، فناوری‌ها و فرصت‌های جدید این حوزه
  • آشنایی با فرایندهای فروش
  • داشتن توانایی درک سیستم‌های CRM
  • داشتن تجربه در ارائه‌ گزارش‌های تحلیلی
  • داشتن تجربه در کار با انواع دیتابیس‌ها
  • توانایی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص بودجه
  • آشنائی با تست‌های A/B
  • مهارت‌های طراحی کمپین‌های آنلاین 
  • تسلط بر دانش وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی
  • داشتن درک بالا از کسب‌وکار و روش‌های توسعه 

معرفی شرکت

آکادمی جمال قمری در سال 1386 تاسیس شده و در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و کارگاه‌های سازمانی در حوزه‌های مدیریت و کسب و کار فعالیت دارد.

تخصصی‌ترین و کاربردی‌ترین آموزش‌ها، در قالب کارگاه‌های آموزشی، وبینار، دوره‌های آموزشی و پست‌های اینستاگرامی توسط تیم ما تهیه و به مخاطبین ارائه می‌شود.

محیط کاری ما بسیار پویاست و تمامی تصمیمات سازمانی در جلسات ایده‌پردازی و با هم‌فکری اعضای تیم گرفته می‌شود.

در طول سال‌های فعالیت آکادمی، تلاش ما بر این بوده است که سطح خلاقیت، بهره‌وری، اشتیاق و دانش اعضای تیم را با کمک هم افزایش دهیم.
نگاه ما به اعضای تیم، نگاه انسانی است و برای افراد ارزش انسانی قائل هستیم. با این نگاه یک محیط آرام و متفاوت را در کنار هم تجربه می‌کنیم.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    دیجیتال مارکتینگ مدیریت دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا شبکه های اجتماعی
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml