شما به عنوان پشتیبان وظیفه ارتباط مستقیم با مشتریان را دارید و باید به صورت منظم جواب گوی مشکلات مشتریان باشید و توانایی تحلیل مشکل و انتقال آن به کارشناس مروبطه را داشته باشید ، مستند سازی و گروه بندی تیکت ها بسیار اهمیت دارد و باید بتوانید در صورت نیاز گزاریش از مشکلات مشابه جمع آوری کرده و در قالب گزارشی به کارشناس ارایه دهید (همه بر مبانی گوگل شیت و گوگل داک)
معرفی شرکت
اکستاپو، شرکت نوپا در حوزه تولید نرم افزار و دیتا .
اسکتاپو در حوزه بلاک چین و پلتفرم های تبلیغاتی فعال است.
فرهنگ اکستاپو کار محور است، آزادی عمل به هر کس در حوزه خود داده میشود ما باور به اشتباه کردن و پیشرفت کردن هرچه سریعتر داریم.
مهارتهای مورد نیاز
پشتیبانی نرم افزارارتباط با مشتریان و پشتیبانیمستندسازی