ارائه خدمت به مشتریان و اشخاص: شامل ارزیابی نیاز مشتری، جذب مشتری، پشتیبانی و راهنمایی های نرم افزاری، رعایت استاندارد های کیفیت خدمات و ارزیابی رضایت مشتری
تسلط به اموری مانند فروش، بازاریابی و ارتباط با مشتری
کار کردن با نرم افزارهای مربوط به محیط کار و برطرف نمودن مسائل نرم افزاری
توجه کامل به صحبت دیگران
ارتباط با دیگران برای انتقال موثر اطلاعات
جستجوی روش های کمک به دیگران
مدیریت زمان
توانایی حل مشکلات و مدیریت بحران
وظیفه شناسی، سازگاری، خوش رویی و انعطاف پذیری
پیش نیاز:
داشتن حداقل مدرک کارشناسی کامپیوتر
بازه سنی حداقل کمتر از 35 سال
معرفی شرکت
چابک تجارت آسیا یکی از شرکت های هولدینگ فـــناوری اطــلاعات بانک تجارت است که در حوزه مراقبت و پرستاری از مشتریان فعالیت مینماید. درحال حاضر محورهای کسب و کار ما عبارتند از
باشگاه مشتریان راهبری مراکز پاسخگویی پشتیبانی سامانه اینترنتی مشتریان حقوقی مشتری یاران. ما صدای مشـتری و تسهیل کننده روابط وی با بانک هستیم. ما بر شناسایی نیازهای جدید آشکار و نهان مشتریان مان تمرکز داریم. ما نـــقاط، مسیـــر و ضـــروریات بهبـود را به ارکان بانک نشان میدهیم. ما بخش مهمی از ساز و کار بانک در مسیر تحول دیجـــیتالی هســـــتیم. ما سازمانی به شدت رو به رشد کمی و کیفی هستیم. همچنین ما نوک پیکان بانک تجارت در ایفای تعهدات اجتماعی هستیم. کارکنان ما، مهمترین سرمایه ما بوده و بر تعالی ایـــشان متـمرکزیم. محیط شاداب و کارآی چابک تجارت، از کارکنانش خدمتگذارانی صـــادق برای مشتریان ساختــــه است.
مهارتهای مورد نیاز
پاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریان و پشتیبانیامورمشتریان