طراحی و تدوین استراتژی های بازاریابی آنلاین و آفلاین در راستای اهداف سازمان
طراحی و ارزیابی کمپین های تبلیغاتی و گزارش میزان اثربخشی آنها
شناسایی و تجزیه و تحلیل بازارهای جدید
مدیریت و نظارت بر اجرای تمامی حوزه های مارکتینگ آنلاین و آفلاین
راهبری تیم مارکتینگ
مدیریت برند
دانش و مهارت های مورد نیاز:
مسلط به دیجیتال مارکتینگ
مسلط به ابزارهای مارکتینگ اتومیشن
مسلط به گزارش گیری مارکتینگ
مسلط به تدوین و اجرای استراتژی های بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
توانایی مدیریت بودجه و برنامه ریزی رسانه
تجربه و توانایی راهبری، آموزش و تشکیل تیم مارکتینگ
مهارت برنامه ریزی برای توسعه و حمایت از برند
آشنا به فضای استارتاپی و حوزه فین تک
حداقل 6 سال تجربه کاری به عنوان مدیر مارکتینگ
ساعت کاری : شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ تا ۱۶:۳۰
مکان شرکت: جردن
معرفی شرکت
شرکت آسان پرداز توسن (آپسان) در مهر ماه 98 با همکاری دو شرکت صاحبنام صنعت بانکداری، شرکت توسعه سامانههای نرمافزاری نگین (توسن) و شرکت آسان پرداخت پرشین(آپ) تاسیس گردید. آپسان در نظر دارد تا با اعطاء اعتبار در قالب سامانه جامع اعتبار تالی، نقش مؤثری در افزایش توان خرید و تأمین سبد کالای خانوار ایفا کند .
همچنین ایجاد زیرساخت یکپارچه مناسب جهت ارائه انواع خدمات هوشمند مبتنی بر اعتبار و ایجاد بستر مناسب مصرف اعتبار در قالب عقد قرارداد با پذیرندگان خرد و کلان، از دیگر اهداف این مجموعه میباشد.