- تسلط در بازاریابی B2B و B2G و B2C - توانایی تحلیل داده ها - توانایی تصمیم گیری - مدیریت زمان - توانایی شناسایی و آنالیز رقبا - توانایی مدیریت افراد - تدوین استراتژی ها و برنامه های بازاریابی براساس ویژگی های بازار و اهداف و راهبردهای کلی سازمان - مسلط به تجزیه و تحلیل داده ها جهت تصمیم گیری آگاهانه درباره فعالیت ها و کمپین های بازاریابی آفلاین و آنلاین - برنامه ریزی بازاریابی آنلاین، میدانی و حضور در شبکه های اجتماعی (Social Media) در جهت توسعه و تثبیت فروش - برنامه ریزی بازاریابی آنلاین، میدانی و حضور در شبکه های اجتماعی (Social Media) در جهت توسعه و تثبیت فروش - برآورد هزینه ها و فروش بالقوه جهت پیش بینی نیازهای بازاریابی - برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی کمپین های بازاریابی و تنظیم استراتژی ها در صورت لزوم، برای دستیابی به اهداف تعیین شده - تدوین استراتژی های قیمت گذاری جهت برآورده کردن تقاضای بازار و اهداف سازمانی - تدوین چگونگی اجرای برنامه های بازاریابی - ارائه گزارشات و اعلام دستاوردها در فواصل زمانی مشخص
ویژگی های شخصیتی:
- خلاقیت و نوآوری - تعهد و مسئولیت پذیری - قدرت مذاکره بالا - کار تیمی - حل مسئله - مهارت نوشتاری و نامه نگاری سازمانی - روابط عمومی بالا
مزایا: بیمه از روز اول بیمه تکمیلی پاداش سرویس رفت و برگشت بسته ها و هدایای مناسبتی پرداخت حقوق سر وقت(این مزیت نیست حق است.)
ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه 08:30 الی 17:30 / پنجشنبه ها (دو بار در ماه) 08:30 الی 13:00 محل کار: حکیمیه
معرفی شرکت
شرکت پویش رایان داتیس از سال 1392 فعالیت خود را با تولید و عرضه تجهیزات نظارت تصویری (انواع دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط تصویر) و نمایشگرهای صنعتی (انواع مانیتورهای صنعتی و کنترلر) آغاز نمود.
برندهای برایتون (Briton) و پنتوس (Pantos) شناخته شده ترین محصولات انحصاری شرکت داتیس هستند که به عنوان یکی از پرطرفدارترین برندهای بازار شناخته می شوند.
مهارتهای مورد نیاز
مدیریت بازاریابیفروش و بازاریابیاستراتژی بازاریابی