یک شرکت معتبر بازاریابی در تهران (منطقه 2،بلوار دریا) جهت تکمیل حوزه پشتیبانی-اداری خود از متقاضیان ساکن استان تهران استخدام مینماید.
1. کارشناس پشتیبانی - اداری
شرایط احراز: - دارای حداقل مدرک لیسانس - حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط در امور پشتیبانی - اداری - آشنایی کامل و حرفه ای به فرآیندهای کلی انجام کار در امور پشتیبانی و اداری - تحصیلات مرتبط مانند مدیریت - مدیریت اجرایی ساختمان - مدیریت داخلی ساختمان - آشنایی کامل و حرفه ای به فرآیندهای کلی ساختار و برنامه های پشتیبانی و روابط عمومی - آشنایی کامل و حرفه ای آشنایی کامل و حرفه ای به فرآیند ارزیابی و عملکرد پرسنل پشتیبانی - آشنایی کامل و حرفه ای به فرآیند آموزش - آشنایی کامل به قوانین کار و تامین اجتماعی - دارای سطح بالای روابط عمومی - توانایی فعالیت در محیط های پراسترس - عدم وجود محدودیت برای انجام امور خارج از شرکت - مسلط به excel و ERP - حداکثر سن 30-42سال جنسیت: اقا نوع قرارداد: تمام وقت سابقه کار: دارای سابقه کار