شرح وظایف:
1. تسلط بر بهینه سازی موتور های جست و جو برای کلمات کلیدی محصولات (SEO)
2. تسلط به مفاهیم بازاریابی و تبلیغات ، کانال ها و ابزار های دیجیتال مارکتینگ.
3. تسلط به تحلیل بازار و مخاطب هدف و همچنین توانایی طراحی پرسونای مخاطبان.
4. تسلط بر تحلیل موقعیت دکتر تامین و رقبا.
5. تعریف اهداف بازاریابی.
6. ارایه استراتژی و تاکتیک های لازم جهت رسیدن به اهداف.
7. تسلط به طراحی ، بودجه بندی ، برنامه ریزی و مدیریت اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال.
8. پی گیری و اجرایی کردن استراتژی های تعیین شده.
9. تعریف kpi و کنترل پی درپی و چرخش در صورت نیاز و ارایه گزارش های دوره ای.
10. روحیه کار تیمی ، تعامل و همکاری خوب با همکاران در محیط کار .
11. سابقه کار در شرکتها و آژانس های تبلیغاتی مزیت محسوب می شود.
شرایط کار:
محیط کار جوان،صمیمی، چابک و نوآورانه.
محل فعالیت تهران - پونک (ترجیحا ساکن غرب تهران)
حداکثر سن: 35 سال
قابلیت ارتقای شغلی (مدیریت بخش مربوطه)
حقوق ماهیانه
بیمه
چه موردی را میخواهید گزارش کنید؟