شرکت پرداخت نوین در نظر دارد در راستای ارایه خدمات باکیفیت، افزایش میزان رضایتمندی، گسترش خدمت رسانی به پذیرندگان محترم خود، در استان آذربایجان شرقی (تبریز ) در موقعیت شغلی "مدیر شعبه" به شرایط و شرح شغل زیر، افرادی کارآمد و موثر را استخدام نمایید.
شرح شغل مدیر شعبه شرکت پرداخت نوین در استان مذکور مذکور به شرح زیر است:
اجرا و رعايت قوانين، مقررات، آئين نامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای مربوطه هدفگذاری و برنامهريزی در جهت تحقق اهداف نظارت و كنترل امور مربوط كنترل و نظارت بر اجرای سياستهای شرکت انجام امور مربوط به رسيدگی و بازرسی، نظارت و كنترل عملكرد شعبه نظارت و كنترل منابع و مصارف شعبه تابعه حسب ضوابط و مقررات مربوط كنترل و نظارت بر نگهداری اموال و دارایی های واحدهای تحت سرپرستی كنترل و نظارت بر انجام كليه امور اداری مربوط بـه كاركنان شركت در جلسات به منظور تبادل نظر و هماهنگی های لازم
معرفی شرکت
شرکت پرداخت نوین ، در سال ۱۳۸۵، با هدف گسترش شبکه و ارائه خدمات در حوزه پرداخت الکترونیک تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با مجوز بانک مرکزی و شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیک کارت) با حدود ۲۰۰ نیروی ستادی، ۳۳ نمایندگی و بیش از ۷۰۰ نیروی پشتیبان در سراسر کشور، با تکیه بر تجارب پیشین و بهره گیری از دانش و فناوری های روز، خدمات و محصولات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می کند. برخی از این خدمات عبارتند از:
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های پایانه فروش با قابلیت پذیرش همه نوع کارت های عضو شبکه شتاب نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های خودپرداز
نصب، راه اندازی و راهبری دستگاه های کیوسک خدمت رسانی
ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی
ارائه خدمات پرداخت موبایلی