استخدام کارشناس توسعه تعاملات و پشتیبانی شرکت های فناور
این آگهی منقضی
شده است
دستهبندی شغلی
پشتیبانی و امور مشتریان
موقعیت مکانی
تهران
، تهران
نوع همکاری
تمام وقت
حداقل سابقه کار
کمتر از سه سال
حقوق
از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شرح موقعیت شغلی
تعریف/هدف اصلی شغل:
توسعه تعاملات و پشتیبانی شرکتهای فناور
مسئولیتهای اصلی شغل:
جمعآوری اطلاعات و تهیهی پروفایل از شرکتهای فناور
ایجاد تعامل با شرکتهای فناور ، پاسخگویی و مدیریت تماسهای ورودی و خروجی از طرف نمایندگان شرکتها
ارزیابی شرکتهای فناور ، شناسایی نیازها و ارائه راهحلهای متناسب در تعامل شرکتها
یافتن و ارائه پاسخهای شخصیسازیشده متناسب با نیاز هر شرکت
پیگیری راه حلهای ارائه شده به شرکتها تا حصول نتیجه
جمعبندی، تهیه و تدوین گزارشات کارشناسی و تحلیلی از فعالیتهای خدمات پشتیبانی و ارائه به مدیریت
پیگیری امور اجرایی مربوط به برگزاری جلسات، رویدادها و بازدیدهای مرتبط با شرکتها
ارائه پیشنهادات جهت بهبود تعاملات و پشتیبانی از شرکت های فناوری
مستندسازی فرایندهای محوله
انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مدیریت
شایستگیهای کلیدی:
دارای قدرت حل مسأله و تصمیمگیری در شرایط پیچیده و ابهام
دارای توانایی ارائه مؤثر
دارای روحیه کار تیمی
دارای توانایی برقراری ارتباط مؤثر
دارای تفکر سیستمی
صلاحیت/مهارتهای حرفهای:
داشتن قدرت تحلیل دادهها و آشنایی با آمار
تسلط بر گزارشنویسی
آشنایی با مستندسازی
توانایی ارزیابی و تحلیل کسب و کار
توانایی مدیریت و برنامهریزی
آشنا با امور شرکتداری و قوانین بیمه و دارایی
مهارتهای عمومی:
زبان انگلیسی: متوسط (Intermediate)
مهارتهای کامپیوتری از جمله آشنایی با آفیس
تحصیلات:
رشتههای فنی و علوم پایه
سن:
حداکثر ۳۰ سال
محل خدمت: کوریدور خدمات فناوری (همکار ستاد توسعه فناوری نانو)
معرفی شرکت
هرنج پلتفرمی نوآورانه برای شناسایی توانمندسازی و استخدام نیروی انسانی متخصص است. وظایف شغلی در سازمان های پیشرو نیازمند نیروی انسانی چند مهارتی است و احراز شایستگی های شغلی از طریق روش های مرسوم استخدام دشوار است. پلتفرم هرنج با بهره گیری از روش های نوین مورد استفاده در سازمان های خلاق دنیا طراحی شده است. متقاضیان۲ تا ۳ ماه فرایند یادگرفتن از طریق انجام دادن را سپری کرده و در قالب پروژه فردی و چالش کار تیمی ارزیابی و انتخاب می شوند.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
ارتباط با مشتریان و پشتیبانیپاسخگویی به مشتریانارائه گزارش