توانمندی های تخصصی: 1-آگاهی به OFFICE 2-روابط عمومی بالا 3-توانمندی در مذاکرات 4-آشنایی با تکنیک های فروش 5-آگاهی بر آیین نگارش و مکاتبات اداری 6-توانایی مدیریت زمان 7-توانایی کار تیمی
معرفی شرکت
ماموریت و هدف شرکت بر مبنای ارائه خدمات مالی به بنگاه های اقتصادی پایه ریزی شد که در سال های بعد با کسب مهارت و تجربه در زمینه های خدمات مالیات و بیمه، حسابرسی داخلی، حسابرسی عملیاتی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مالی، تامین مالی، حسابداری مدیریت، مدیریت استراتژی، روابط کارفرما و کارگری، توسعه سرمایه های فکری را به سبد خدمات شرکت اضافه گردید.
در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور در راستای مشاوره و ارائه خدمات مالی، اداری، مالیاتی، بیمه ای، حسابرسی داخلی عملیاتی، حسابداری مدیریت با بیش از 70 کارمند متخصص در دفتر مرکزی واقع در تهران ، خدمات حسابداری و مدیریت با بیش از 500 مشتری خدمات ارائه می نماید.
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریپیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفن