1.مسلط به مفاهیم بازاریابی، بازاریابی محتوایی، بازاریابی آنلاین 2.برنامه ریزی و اجرای تمامی موارد مربوط به حوزه ی دیجیتال مارکتینگ مانندSEM ،SEO ، ایمیل مارکتینگ، راه اندازی کمپین، سوشال مارکتینگ و .. 3.اندازه گیری و گزارش عملکرد کلیه کمپین های بازاریابی دیجیتال 4.مسلط بر ابزارهای آنالیز و تحلیل مثل Analytics, Search Console, Tag Manager, Google Ads 5.تولید محتوای خلاقانه تبلیغاتی وب سایت و شبکه های اجتماعی 6.اجرای کلیه فرایندهای مربوط به بهبود سئو 7.گرافیست و تولید محتوای تصویری 8.مستند سازی کامل فرآیندهای عملیاتی
معرفی شرکت
شرکت فراتک پارسیان با برند تجاری حامیکو، فعالیت تجاری خود را در زمینه بازرگانی و تأمین مواد اولیه صنایع لاستیکی در سال 1388 آغاز نموده است. از همان سالهای ابتدایی، این شرکت تلاش نمود که با توسعه سبد محصولات وارداتی خود در هر سه حوزه لاستیک، پلاستیک و شیمیایی، زنجیره تأمینی پایدار و مؤثر برای این صنایع بهوجود آورد تا بتواند پاسخگوی کامل نیازهای آنها باشد. در همین راستا، حامیکو با بهرهگیری از کارشناسان مجرب و برنامهریزیهای مدون توانسته است انواع مواد اولیه مورد نیاز صنایع را بر اساس استانداردهای جهانی از معتبرترین تولید کنندگان خارجی تهیه و در بازار داخل عرضه نماید.
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعیGoogle Analytics SEO