- انجام کارهای بازرگانی و خرید - روابط عمومی بالا و آشنا به امور مذاکره و فن بیان مناسب و پیگیر تا حصول نتیجه - پاسخگویی و برقراری تماس های تلفنی جهت پیگیری امور محوله. - انجام مکاتبات اداری - تهیه و تنظیم صورتجلسات
- مسلط به یکی از نرم افزارهای مالی - تعریف کالا و ریالی کردن و قیمت گذاری اسناد انبار و تهیه فایل فی فروش محصولات - گزارش سود و زيان و تهیه گزارشات مالی و پیگیری امور مربوطه و پاسخگوئی
- مسلط به نرم افزارهای آفیس بخصوص اکسل و توانایی نوشتن گزارشهای مدیریتی - تهیه گزارش های ماهانه برای مدیر تجاری. - توانایی جستجوی هدفمند در اینترنت و استعلام قیمت برای کالای خارجی
- آشنایی به زبانهای انگلیسی و آلمانی یا ترکی مزیت محسوب میگردد.
ومهمتر از همه ی این شرایط:
- فعال، مسئولیت پذیر، توانایی مدیریت در شرایط بحرانی - علاقه مند به کار تیمی - توانمند در برقراری تعاملات کاری - صبور، خوش برخورد و با انرژی مثبت
معرفی شرکت
شرکت سرما گستر سپاد شرق با سابقه ی انجام کارهای عمرانی و در زمینه ی صادرات و واردات در ایران جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از جمله کارشناس حسابداری و بازرگانی به دنبال توسعه ی فعالیتهای خود میباشد.