فرآیندسازی CRM و تحلیل داده (محاسبه عدد رضایت مشتری و...)
رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مشتری و گزارش دهی شکایات مشتری
نیازسنجی مشتریان و شناسایی مشکلات آن ها
حفظ رضایت و وفاداری مشتری
پیگیری امور مربوط به مرجوعی ها
راه اندازی طرح های مناسب توسعه مشتریان
معرفی شرکت
این مجموعه با بیش از ۵۰ سال تجربه خوب بازرگانی در زمینه تهیه و توزیع تجهیزات ایمنی و آتش نشانی و با هدف استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص داخلی و کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی در سال ۱۳۹۲ اقدام به راه اندازی کارخانه ای با مدرن ترین دستگاه های روز دنیا نموده و خود را متعهد نموده تا ضمن تولید محصولی با کیفیت و داشتن تاییدیه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت وزارت کار ، رضایت مشتریان را در کارنامه خود ثبت نماید.
مهارتهای مورد نیاز
پاسخگویی به مشتریانارتباط با مشتریانMicrosoft Office