- دارای حداقل 5 سال سابقه ی کار در زمینه ی Service Desk ، Help Desk و زمینه های مشابه - دارای مدرک MCSE ( ترجیحا بین المللی ) - تسلط کامل با Active Directory - تسلط کامل بر سرویس های مایکروسافتی - راه اندازی DNS / DHCP / WSUS / Print Server و ... - راه اندازی سرویس های جدید از جمله Manage Engine Desktop Central و ... - تسلط کامل با رفع مشکلات کاربران در شبکه های کامپیوتری - نصب و خطایابی کامپیوتر، اسکنر، پرینتر - تسلط و تجربه در حوزه پسیو شبکه (کابل کشی شبکه و آرایش رک) - آشنایی با مباحث شبکه ( Switching / Routing ) و ... - آشنایی با سیستم عامل Linux - امکان اضافه کار و کار در روزهای تعطیل (درصورت اضافه کار یا کار در روزهای تعطیل پرداخت مطابق قانون کار صورت خواهد گرفت) - امکان ماموریت داخلی (درصورت ماموریت پرداخت مطابق قانون کار صورت خواهد گرفت) - حضور مرتب و بدون تاخیر و غیبت در محل کار (مرخصی مطابق قانون کار به همکار تعلق میگیرد)
معرفی شرکت
شرکت فناوری اطلاعات و پیمانکار پشتیبانی کاربران شرکتهای حوزه نیروگاهی