محل خدمت: دفتر شهر قدس (کیلومتر ۱۹ جاده قدیم تهران کرج) روز و ساعت کاری : شنبه تا 4 شنبه 8 تا 16:30 و پنجشنبه 8 تا 12
وظایف و مسئولیتها: - تهیه و پیگیری مکاتبات درون سازمانی - تهیه و پیگیری مکاتبات برون سازمانی -دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامهها، فکسهای واحد به گیرندگان مرتبط - بایگانی نامههای وارده و صادره - رسیدگی به موقع به موارد اداری و کارگزینی - پیگیری و پرداخت فاکتورها، هزینهها و تنخواهها - جمعآوری اطلاعات مربوط به مرخصی، ساعت ورود و خروج و اضافه کاری کارکنان بخش در صورت لزوم - تهیه گزارش کارکرد پرسنل ماهانه جهت کنترل و بروزرسانی و اعلام آن به مدیر واحد - نگهداری و بایگانی تمامی فرمهای فنی مرتبط با واحد منابع انسانی - پیگیری به موقع امور اداری و دسترسیهای لازم برای پرسنل جدید - حضور در جلسات تعیینشده از طرف مدیر واحد و تنظیم صورتجلسه - حفظ ارتباط کامل با مدیر واحد و سایر بخشهای موسسه - تهیه گزارشات درخواست شده از طرف مدیر واحد - شرکت در کلیه دورههای آموزشی اعلام شده از سوی مدیر واحد - انجام کلیه امور محوله از جانب مدیر واحد - پاسخگویی به تلفنها و هدایت تماسها به فرد مناسب - انتقال تماسهای مشتریان به بخشهای مربوطه بر اساس دستورالعمل «ضوابط انتقال تماس تلفنی» - بررسی و انتقال اشکالات و موارد خاص به مدیر واحد و نفرات مرتبط و پیگیری این موارد تا بر طرف شدن کامل آن - رسیدگی و اجرای کلیه مواردی که از جانب مدیر مافوق ارجاع میشود
تحصیلات و تجربیات: - دارای مدرک کارشناسی در یکی از رشتههای علوم انسانی، مدیریت و روابط عمومی، بازاریابی و بازرگانی، نرمافزار یا سایر رشتههای مرتبط - حداقل سه سال تجربه کاری مسئول دفتری یا امور اداری - آشنا به کار با کامپیوتر، اینترنت، نرمافزارهای MS-Office به خصوص Word و Excel در حد خوب - آشنا به نرم افزار CRM - آشنا با مفاهیم منابع انسانی: استانداردهای منابع انسانی - شایستگی - جذب و استخدام - آموزش - ارزیابی عملکرد و ... - آشنایی به زبان انگلیسی در حد متوسط بخصوص در مکالمه برای ارتباطات اولیه - توانایی مستندسازی و گزارشدهی
شایستگی ها: - دارای نظم و انضباط کاری و وقتشناس - دارای روحیه رهبری - دارای روحیه پیگیری قوی و نتیجهگرا - مسئولیتپذیر - دارای روابط عمومی خوب - توانایی بالا در کار گروهی - امکان تردد به مراکز بیرونی (ماموریت خارج سازمان) - دارای قدرت بیان و مذاکره خوب - آگاه به مفاهیم مشتریمداری و جایگاه مشتری - خوش برخورد، آرام، اجتماعی و دارای توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران - حضور دائم و فعال - بسیار جزئینگر و دقیق در محاسبات و ثبتها - معتقد به تعهد سازمانی - توانایی انجام امور در کمترین زمان ممکن - رازدار، امانتدار و قابل اعتماد - ایدهپرداز، خوشفکر، خلاق و دارای قوه ابتکار
معرفی شرکت
گروه تحقیقاتی صنعتی مترا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز و در سال ۱۳۷۹ با نگرش و رویکردی نوین، ساختار تشکیلاتی خود را بازآرایی کرد.
مترا که از نوع سازمانهای تحقیقاتی-صنعتی مأموریت گراست، در زمینه تحقیقات توسعهای، کاربردی و انتقال تکنولوژی تولید؛ خدمات آزمایشگاهی؛ صدور گواهینامههای تائیدیه محصول؛ مشاوره؛ نظارت؛ بازرسی فنی؛ برگزاری آزمونهای مهارت؛ و ارایه دورههای آموزشی تخصصی فنی-مهندسی فعالیت میکند. مترا که خود را پلی بین صنعت و دانشگاه میداند، گروهی مشتریمدار است که با تشکیل هستههای کارگروهی تخصصی و با دیدی فرانگر سعی در برآوردن خواستهای مخاطبین خود دارد.
خدمات مترا در حوزههای مختلف در سه شرکت مجزای زیر تحت نام گروه تحقیقاتی صنعتی مترا به مخاطبین ارایه میشود:
مؤسسه تحقیقاتی رنگ و پلیمر امیرکبیر (مترا)
مترا تِک
مترا دانش گستر (مترا آکادمی)
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به وبگاه مترا به آدرس www.metragroup.org مراجعه نمایید.