دانش و تجربه لازم در اجرا و پیاده سازی ایده ها، مسلط به ابزارهای گرافیکی، مسلط به طراحی هویت بصری، آشنا به طراحی 3D، آشنا به امور چاپی، آشنا به تکنیک های بصری در حوزه تبلیغات و برندینگ، تسلط بر مفاهیم برندینگ، تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی ( دیجیتال و محیطی ) مهارت های مدیریتی، تسلط کامل بر اصول طراحی دیجیتال، توانایی اداره و شرکت در جلسات Brain storming craetive, Client briefing ، آشنا با کمپین های تبلیغاتی، توانایی در حل مسائل پیچیده، آشنا به عکاسی و فیلمبرداری،مسلط به Photo Manipulation (مهم) شایستگی ها: مسئولیت پذیر، انتقاد پذیر، منظم و دقیق، خلاق، خوش سلیقه، با انگیزه، روحیه کار تیمی لطفا Port folio ارسال گردد. درخواستهای بدون نمونه کار بررسی نخواهد شد.
معرفی شرکت
هر مایی از یک من شروع میشود؛ پشت تفکرات و تصمیمات هر سازمان بزرگی در ابتدا منی وجود داشته که بر اساس شناخت مناسب از نیازهای کسب و کار، منهای دیگری را جذب کردهاست تا با تفکرات و تواناییهای ویژه وهمچنین شناخت دقیق بازار و مخاطب راه دستیابی به موفقیت را تسهیل نمایند.همیشه در ارتباط با صنعت تبلیغات این سوال برایم مطرح بود که چرا عمر برندهای خارجی به چند دهه (و بعضاً بیش از یک قرن!) میرسد اما در برندهای ایرانی چنین نیست؛ عدم برندسازی، فقدان استراتژی و برنامهریزی بلند مدت و از همه مهمتر توجه نکردن به اصل جانشینپروری، یک مسیر اشتباه و منجر به شکست را برای برندهای ایرانی به وجود آوردهاست.وظیفهی مجموعههایی نظیر کانون تبلیغاتی معتمد این است که با روشهای نوین و خلاقانه و همچنین استراتژیهای مناسب و علمی، بودجههای سنگین رسانهها را به صورت بهینه ساماندهی کند و در راستای موفقیت سازمان -به دور از شعار- به صورت کاملا ملموس گام بردارد. البته ما معتقد هستیم که در کنار مشتریان ارجمندمان به عنوان همراهی معتمد فردایی روشنتر را تجربه خواهیم کرد.