هماهنگی جلسات، ملاقات و دیدارهای مدیرعامل - انجام امور مربوط به مکاتبات اداری - تهیه و بهروزرسانی بانکهای اطلاعاتی مانند شماره تلفن و آدرس سازمانها و افراد - رسیدگی به امور مرتبط با چیدمان، نظافت و وسایل پذیرایی دفتر مدیر عامل -دریافت، بهروزرسانی و بایگانی اسناد و مدارک مانند مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره - پاسخگویی به تلفنهای دفتر مدیر عامل، اتصال و برقراری تماسها، دریافت و انتقال پیامها و همکاری با واحد منابع انسانی شرایط احراز : حداقل 3 سال سابقه کارمرتبط امانت داری، رازداری و سلامت کاری مهارت برقراری ارتباط مؤثر (کلامی و غیرکلامی) توانایی انجام چندکار به صورت همزمان مهارت مدیریت زمان آشنایی کامل کار با کامپیوتر، مجموعه نرم افزار MS Office و ایمیل مزایا : یمه تکمیلی - نهار - پاداش عملکرد
معرفی شرکت
امید البرز فعالیت خود را از ابتدای دهه 1340 آغاز نموده و در حوزه بازرگانی انواع مقاطع فولادی و آلومینیومی در بازارهای داخلی، واردات، صادرات و نیز در حوزه تولید انواع لوله و پروفیل فولادی درزجوش با روش نورد سرد و تولید ورق نوردی و برشکاری انواع ورقهای فولادی فعالیت نموده است و در حال حاضر دارای 6 زیرمجموعه و ظرفیت تولید بالای 150 هزارتن در سال است و تا کنون با بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم همکاری نموده است. آنچه ما را متمایز میکند هدف ما کمک به ساخت جامعهای بهتر، با محصولات هوشمندتر است که با استفاده از فرآیندهای نوآورانه ساخته میشوند و انرژی کمتری مصرف میکنند و هزینه ها را کاهش می دهند. محصولاتی که قویتر و قابل استفاده مجدد هستند. هسته اصلی ما، افراد مبتکر و فرهنگ کارآفرینی در قلب سازمان است. ما با تلاش مداوم اطمینان حاصل میکنیم که هر فرد تعادل کار و زندگی سالمی داشته باشد. فرهنگ سازمانی ما را اخلاق تیمی،خودانگیختگی و تحرک بالا شکل دادهاست.
واحد منابع انسانی شرکت امید البرز تلاش میکند بر اساس شایستگیها و شاخصهای رفتاری و تخصصی و با حفظ برابری در میان متقاضیان، بهترین افراد را برگزیند.
دفتر مرکزی این شرکت واقع در تهران میدان آرژانتین ابتدای بخارست، کوچه نوزدهم پلاک 18می باشد.
شماره تماس: 45512 - 021
www.alborziron.com
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریمکاتبات اداریامور دفتریپاسخگویی به تلفنهماهنگی جلسات