افزایش دانش و مهارت در علوم بازاریابی، تبلیغات و برندینگ
محیط پویا و پروژه های متنوع
فضای کار تیمی
-داشتن سابقه کار در صنعت تبلیغات امتیاز محسوب می شود. -دانش استراتژی، بازاریابی، تبلیغات و برندینگ ضروری است. -کارجویان دارای مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی و یا MBA در اولویت می باشند.
توجه: فعالیت شغلی مرتبط با تدوین استراتژی کمپین های تبلیغاتی، مارکتینگ و برندینگ است و ارتباطی با برنامه ریزی استراتژیک ندارد
معرفی شرکت
مات به عنوان یک هولدینگ جامع بازاریابی و ارتباطات، با بهرهگیری از دانش، تجربه و خلاقیت کارکنان، درک روشهای جدید علمی، استراتژیهای نوین ارتباطات و استفاده از فناوریهای به روز، روابط بلند مدت مبتنی بر برد دو جانبه با مشتریان خود را ایجاد و حفظ مینماید. سرمایه گذاری، توسعه و استفاده از ابزارهای مناسب ارتباطی، این قدرت را به مات می دهد تا برای مشتریان خود ارزش ایجاد کند و راهحلهای جامع و یکپارچه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان داخلی و خارجی در حوزه بازاریابی و ارتباطات، ارائه دهد.
زبانهای مورد نیاز
انگلیسی
مهارتهای مورد نیاز
کمپینهای تبلیغاتیاصول و فنون مذاکرهMicrosoft Office