کارشناس فروش خانم جهت پیش فاکتور و ثبت فاکتور فروش آشنایی با مفاهیم ارتباط با مشتری و سابقه ی کار با CRM
آشنایی با نرم افزار سی آر ام پیام گستر امتیاز محسوب میشود مهارت و سرعت بالا در تایپ و مسلط بودن در کارهای روزمره با کامپیوتر مهارت در آفیس ( اکسل ، ورد ، پاور پوینت ) خلاق در تهیه گزارش و ارجاع به همکاران خلاق ، فعال در کار تیمی ، با اخلاق و دقیق و منظم در انجام وظایف مسئولیت پذیر و داشتن درک و آگاهی به مدیریت زمان
محل کار در محله شادآباد ( جنوب غربی تهران )
حقوق ثابت + پورسانت + بیمه ساعت کاری ۹ الی 19 در دو فصل اول ساعت کاری ۹ الی ۱7:00 در دو فصل دوم پنجشنبه ها ۹ الی ۱۵
لازم به ذکر است در راستای احترام و تامین شرایط ایده آل برای طرفین فقط از رزومه هایی که تعهد برای همکاری بلند مدت رو دارند ، بررسی میشوند .
معرفی شرکت
عاملیت پخش محصولات بزرگ آشپزخانه
با داشتن متنوع ترین و باکیفیت ترین محصولات از برندهای ایرانی و اروپایی(محصولات، با قطعات کشورهای ایتالیا و اسپانیا و مونتاژ ایران)، در حوزه تامین پروژه های ساختمانی جهت مبله کردن، فرنیش کردن، تامین انواع شیر آلات و اکسسوری های بهداشتی به صورت عمده به فروشندگان و همچنین آنلاین و حضوری خدمت رسانی میکند .
مجموعه ما با دارا بودن تیمی پویا و متخصص ، از نیروهای جوان و خلاق در راستای همکاری تیمی استقبال میکند .
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهبازاریابی تلفنیفروش تلفنی