- پیگیری امور مربوط به مشتری و اطمینان از به نتیجه رسیدن آنها
- تسلط بر CRM بابت درج نتیجه تماس در اکانت مشتری
- حفظ احترام پیوسته به مشتری
نیاز مندی ها :
- آشنایی با اصول و فنون مذاکره
- روابط عمومی بالا
- کار با سیستم تلفنی VOIP
- آشنایی با Microsoft Office
- akhdd ksfd fi ;hghihd آشنایی نسبی به کالاهای دیجیتال (موبایل، لپ تاپ، کنسول بازی و ...)
- آشنایی CRM
معرفی شرکت
اُچک یکی از فروشگاه های اینترنتی سطح کشور می باشد که بر پایه فروش اقساطی بنا شده است و می تواند روزانه بیش از 100 هزار کاربر را پذیرش کند. در اُچک شما می توانید خرید خود را در دو بستر فیزیکی (دفتر مرکزی) و وب سایت رسمی شرکت (Ochek.ir) ثبت کنید و در کمتر از 10 دقیقه اعتبار شما تایید و کالا آماده پردازش و ارسال باشد. همنچنین در اُچک شما محدودیت در خرید نخواهید داشت و تمام سفارشات توسط تیم کنترل تایید خواهد شد.
مدل کسب و کار اُچک نشان از پویا بودن در زمینه فروش اقساطی بوده، همچنین تمامی فرایند ها به صورت کاملا مکانیزه پیش می رود. و هدف اصلی اُچک تضمین تجربه خریدی آسان خواهد بود.
تیم اُچک در نظر دارد بهترین ها را جذب کند و شما یکی از بهترین ها خواهید بود که در کنار تیم ما رشد کنید.
با محیط و چارچوب های اُچک آشنا بشوید:
• ساعت کاری برای تیم های مختلف در دفتر مرکزی منعطف و روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه می باشد.
• هرتیم به تناسب کارش، امکان چند روز دورکاری در ماه رو خواهد داشت.
• هر روز میان وعده را مهمان شرکت خواهید بود.
• تسهیلات خرید اقساطی برای اعضای تیم مهیا شده است!
• تمام افراد تیم از روز اول بیمه خواهند شد.