Ø برنامه ریزی و تدوین استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و راهبری آنان
Ø طراحی کمپین های محیطی ( تلویزیونی و ... ) و طرح ریزی تبلیغات
Ø طراحی کمپین های دیجیتال و طرح ریزی تبلیغات
Ø تسلط به بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی، کمپین های تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ
Ø آنالیز دیتا و گزارش نویسی و تحلیل نتایج به طور کامل در کمپین ها و
Ø توانایی تولید محتوای کلامی مناسب در هرکدام از کانال های ارتباطی
Ø و تمامی فعالیت هایی که مربوط به یک کارشناس حرفه ایی دیجیتال است .
مهارت مورد نیاز :
Ø آشنایی با زبان انگلیسی (بالاتر از متوسط)
Ø خلاقیت بالا
Ø توانایی تولید محتوای کلامی بالا
Ø تسلط بر ابزارهای مدیریت و آنالیز شبکه های اجتماعی
Ø تسلط بر تدوین استراتژی تولید محتوا و بازاریابی محتوا و ایجاد تقویم محتوایی
Ø تسلط بر تبلیغات از مرحله ی اجرا تا آنالیز دیتا و گزارش نویسی و تحلیل نتایج به طور کامل
Ø تسلط بر ابزارهای تبلیغات کلیکی، بنری، ریتارگتینگ و..
Ø تسلط بر ابزارهای آمارگیری و رصد سایت، مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و گوگل تگ منیجر
Ø درک عمیق از انواع کی پی ای ها
Ø تسلط بر سئو
Ø متعهد به زمان و مسئولیت پذیری تمایل به یادگیری
معرفی شرکت
کارگزاری تدبیرگران فردا در سال 1384 با شماره 8015 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و در حال حاضر سرمایه شرکت 2000 میلیارد ریال می باشد. همچنین این کارگزاری دارای رتبه "الف" در بین کارگزاران بورس اوراق بهادار می باشد.
مهارتهای مورد نیاز
دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعیتولید محتواGoogle Analytics Google Search Console SEO