تعریف شغل: مسئول دفتر اولین فرد در ارتباط با متقاضیان و تمامی مراجعین به موسسه است. مسئولیت پذیرش، اطلاع رسانی و هماهنگی با مراجعین، ثبت اطلاعات، بایگانی اسناد و مدارک، حفظ و نگهداری و رسیدگی به امور دفتر بر عهده ی مسئول دفتر است.
شرح وظایف
پاسخگویی به تماس ها و ثبت اطلاعات
تنظیم قرار ملاقات ها و جلسات (هماهنگی، یادآوری)
پذیرش متقاضیان و میهمانان
تایپ، نامه نگاری، ویرایش با استفاده از نرم افزار Microsoft word
بایگانی مدارک متقاضیان (ارسال و دریافت مدارک، پیک، پست، آرشیو )
ثبت و بروز رسانی اطلاعات تنخواه (قبوض، خرید ها، هزینه های دفتر و ...)
مهارت ی مورد نیاز
مسئولیت پذیر، منظم با روحیه کار تیمی و همکاری
مشتاق یادگیری، پرستیژ کاری (کلام، پوشش و رفتار)
ارتباط موثر (روابط عمومی قوی)
خوش صحبت و مودب
قابلیت سازماندهی و مدیریت زمان
شرایط کار
حقوق: 6،000،000 + پاداش + بیمه (بعد از 3 ماه)
اضافه کار: دارد
سن: 22 تا 35 سال
محل دفتر: میرداماد، میدان محسنی (مادر)
ساعات کاری: 8:30 الی 5:30 بعد از ظهر (پنجشنبه ها 8:30 الی 2:30 بعداز ظهر)
معرفی شرکت
گروه امیدار یک دفتر پیشرو در امور اعزام دانشجو و مهاجرت به خارج از کشور با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۴۲/۴۹۰۴۹ است و همچنین در زمینه اعزام نیروی کار به خارج از کشور با مجوز رسمی از وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شماره ۱۵۳۴۳۱ فعالیت میکند. خدمات گروه امیدار شامل:
• اعزام دانشجو به خارج از کشور از مشاوره تا اخذ پذیرش، ویزا و بورس تحصیلی
• اعزام نیروی کار به خارج از کشور و ارائه خدمات پس از ورود به کارآفرینان و کارجویان ایرانی در خارج از کشور
مهارتهای مورد نیاز
امور اداریMicrosoft Office پیگیری امورمکاتبات اداریپاسخگویی به تلفن