-دریافت و ارسال نامه های مدیریت و پیگیری دستورات صادره از سمت ایشان وارائهی گزارشات و نتایج حاصله
- انجام هماهنگی های لازم درخصوص سفر و ماموریتهای مدیر عامل
-مستند سازی مدارک
-تهیه و تنظیم برخی از گزارشات مورد نیاز مدیریت از سیستم کاربردی شرکت
-انجام کلیه امور اداری و اجرایی مربوط به دفترمدیریت
-و ...
مهارتها
- مسلط به نرم افزارهای اداری (... (excel - outlook - word,
- مسلط به اموراداری و نامه نگاری
- توانمند در مهارتهای کلامی ودارای روابط عمومی بالا
- توانمند در مستند سازی و تهیه صورتجلسات و گزارشات
- فعال، باانگیزه و باهوش
مزایا:
- وام قرض الحسنه
- پاداش
- بیمه درمان تکمیلی
- پارکینگ
- کمک هزینه دوره آموزشی
- بن خرید
- بسته ها و هدایای مناسبتی
آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی
ساعت کاری:
شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:15 تا 17:00 و پنجشنبه ها دو هفته کاری از ساعت 8:15 تا 13:00
معرفی شرکت
شرکت آرشه کار با تجربه ۳۰ سال در بخش تجارت و واردات تجهیزات برودتی از سال ۱۳۸۲ اقدام به تولید اواپراتور ، کندانسور سردخانه و کویل های حرارتی و برودتی (در سه کارخانه شهرک صنعتی جی، علویجه و شهرک صنعتی صفادشت) نموده است.
شرکت آرشه کار با توجه به حساسیت این صنعت و اطمینان از اثر بخشی شایسته، با توجه به تجربه مسئولین خوددر بخش بازرگانی خارجی (از سال 52) ،جهت پشتیبانی از مشتریان خود اقدام به واردات کلیه کمپرسورهای فریونی وآمونیاکی و قطعات سیستمهای تهویه و تبرید از بزرگترین شرکتهای جهان از جمله دانفوس، کوپلند و بیتزر( بدون واسطه) می نماید.
همچنین شرکت در سه بخش تولید، بازرگانی و خدمات پس از فروش زنجیره فعالیت خود را در سراسر کشور با ایجاد نمایندگیهای فعال گسترش داده است.