پاسخگویی صحیح به کلیه درخواستهای مشترک در حداقل زمان بر اساس استانداردهای تعریف شده
تسلط به پاسخگویی تلفنی و ایجاد حس مثبت و پرانرژی به مخاطب
جلب رضایت مشتری از طریق پیگیری تا حصول نتیجه
قدرت بیان بالا و مسلط به مهارت های ارتباطی
آشنا به ابزارهای ارتباط با مشتری
مسلط به مجموعه آفیس
توانایی حل مسئله بالا
دارای حداقل 1 سال سابقه مرتبط
معرفی شرکت
نارون با هدف رشد و توسعهی مسیر تعالی و آیندهی حرفهی مدیریت و با نگرش رفع مشکلات و چالشهای کارفرمایان و صاحبان مشاغل در زمینهی منابع انسانی فعالیت میکند.
ماموریت اصلی ما، آموزش و کوچینگ مدیران و کمک به آنها برای جذب مدیران کلیدی، استعدادیابی، افزایش کارآمدی پیوند میان کارکنان و کارفرمایان و بهبود روابط حرفهای میان آنهاست. نارون در تلاش است تا بهعنوان شریک راهبردی منابع انسانی سازمانها، با ارائهی خدمات مبتنی بر رویکرد چابک، رشد و تعالی را در سازمانها نهادینه سازد.
مهارتهای مورد نیاز
مرکز تماسپاسخگویی به مشتریاناصول و فنون مذاکرهMicrosoft Office