- ثبت روزانه اسناد حسابداری مطابق با فعالیت های مالی انجام شده. - ثبت فاکتور های فروش، برگشت از فروش و رسیدهای دریافت به صورت روزانه - کنترل و رفع مغایرت واریزی های انجام شده. - تهیه فایل حقوق و دستمزد ماهانه و ثبت اسناد حسابداری حقوق و دستمزد - تهیه و ارسال لیست بیمه و مالیات حقوق. - تهیه و آماده سازی فایل اظهارنامه ارزش افزوده شرکت مطابق با دفاتر حسابداری - تهیه و آماده سازی فایل گزارش فصلی شرکت مطابق با دفاتر حسابداری - پاسخگویی به تیکت های مالی. - تحریر دفاتر قانونی شرکت.
ویژگی های فردی مورد انتطار: - دقت و تمرکز بالا در انجام وظایف محوله - مشتاق در یادگیری - مسئولیت پذیری - انعطاف پذیری بالا در انجام امور محوله به علت تنوع کار در حوزه مالی - خودانگیخته بودن (بدون نیاز به پیگیری در انجام وظایف محوله) - توانایی برقراری ارتباط مناسب با افراد حاضر در مجموعه و سازمانها (نظیر اداره مالیات و سازمان تامین اجتماعی) - توانایی کار در شرایط تحت فشار به علت حجم بالای عملیات روزانه - توانایی انجام امور محوله در شرایط کار حضوری و ریموت
ویژگی های شغلی مورد انتظار: - سابقه استفاده از نرم افزار حسابداری (سابقه کار با نرم افزار سپیدار مزیت محسوب میشود) - مسلط به استفاده از نرم افزارهای صفحه گسترده مثل اکسل و آشایی با گوگل شیت - مسلط به نرم افزار لیست بیمه (List Disk) و مسلط به ارسال لیست مالیات حقوق - مسلط به فرمول های پرکاربرد در اکسل مثل IF و SUMIF و SUMIFS و VLOOKUP و آشنا به ابزارهای پرکاربرد مثل SUBTOTAL و PIVOT TABLE - آشنا به قوانین پرکاربرد مالیاتهای مستقیم، تجارت، تامین اجتماعی در حوزه حسابداری - آشنا به استاندارهای حسابداری در حوزه فعالیت شرکت
معرفی شرکت
ترب یه موتور جستجوی هوشمند خریده که هم از طریق سایت و هم اپلیکیشنهای اندروید و IOS قابل دسترسیه. بیش از ۲ میلیون کاربر فعال داریم و طی یکسال گذشته بیش از ۳ برابر رشد کردیم. ما ترجیح میدیم به جای داشتن تیم بزرگ، تیم کوچکی از افراد متخصص و قوی داشته باشیم. همکارانی که بتونن مسئولیتهای بزرگتری به عهده بگیرن و چالشهای جدید رو حل کنن.
ما دورکاریم و اعضای تیم از همه جای ایران و حتی خارج از ایران دورکاری میکنن. اولویت ما در ترب تمرکز روی رفع نیاز کاربر به وسیلهی ارائهی محصول عالیه و میدونیم محصولی که خوب باشه، خوب هم رشد میکنه.
مهارتهای مورد نیاز
حسابداریمالی و حسابداریامور مالیامور مالیاتیMicrosoft Excel