ما در تیم "امکانات کارنامه" به دنبال جذب افرادی مسئولیتپذیر و با دقت جهت انبارداری هستیم تا بتوانند با بهکارگیری توانمندیهای خود، در کنار رشد و توسعه فردی، در مسیر پیشرفت کارنامه نیز سهیم باشند. انباردار کارنامه به تیم امکانات کمک میکند تا لوازم و امکانات مورد نیاز کارکنان به موقع تامین و تحویل شود.
مسئولیتها:
کنترل و ثبت ورود و خروج کالا
تحویل و ارائه کالا
بررسی وضعیت کالاهای انبار و ارائه گزارش
انبار گردانی دوره ای و ارائه گزارش
نگهداری از کالا به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی
ارسال تجهیزات پرسنل و کالاهای مصرفی دفاتر
شرایط عمومی و تخصصی:
مسلط به نرم افزارهای انبارداری به خصوص راهکاران
مسلط به آفیس
منظم
امانت دار
مسئولیت پذیر
دارای دقت بالا
دارای روحیه انجام کار گروهی
دارای مهارت های ارتباطی قوی
انعطاف پذیری بالا
داشتن حداقل دو سال سابقه انبارداری
معرفی شرکت
اوایل سال ۱۳۹۸، برای اولین بار ایده راهاندازی «کارنامه» در هلدینگ هزاردستان مطرح شد. درحال حاضر کارنامه به عنوان یکی از شرکت های مستقل هلدینگ هزاردستان در قالب یک پلتفرم آنلاین در زمینه معاملات و خدمات خودرو با هدف خلق تجربه کاربری بهتر و ایجاد اعتماد در این حوزه فعالیت میکند. کارنامه در نظر دارد تا به دستیار مطمئن ایرانیان در کارشناسی، خرید و فروش و خدمات خودرو تبدیل شود.
کارنامه در ابتدا با خدمت کارشناسی فنی خودرو کار خود را آغاز کرد. شهریور ماه سال 98، زمانی که توانستیم از اولین امتحانهای خود برای محصولاتمان سربلند بیرون بیاییم، عزم خود را جزم کردیم تا محصولات بیشتری توسعه دهیم و تبدیل شویم به پیشرو در زمینهی معاملات و خدمات آنلاین خودرو.
به همین خاطر ما برای رسیدن به هدف اصلی که ایجاد اعتماد در معاملات بود، صرفاً به خدمت کارشناسی اکتفا نکردیم؛ در سال 1399 "سرویس فروش خودرو"، در سال 1400 "سرویس خرید خودرو" به مجموعه خدمات کارنامه اضافه شد و در ادامه راه نیز سعی میکنیم با ارائه "سرویس خدمات خودرو" بیش از پیش به سمت هدف اصلی خود حرکت کنیم.
مهارتهای مورد نیاز
انبارداریMicrosoft Office امور انباردارینرم افزار راهکاران سیستم