این آگهی منقضی
شده است
ما در شرکت آسان پرداخت پرشین به یک هم تیمی برای کار پاره وقت با عنوان کارمند حسابداری در بخش حسابداری الکترونیک نیاز داریم که دارای شرایط زیر باشد:
دانش، مهارتها و تواناییها:
- آشنا به ثبت اسناد مالی و مغایرت گیری
- مسلط به اکسل
- توانایی مدیریت استرس
- مسئولیت پذیر
تحصیلات:
فارق التحصیل یا دانشجوی حسابداری
******سابقه کار حسابداری مزیت محسوب میشود*******
شرکت آسان پرداخت (آپ) با هدف گسترش و تسهیل خدمات پرداخت الکترونیک در اردیبهشت سال ۸۸ تاسیس گردید. این شرکت بگونه ای طراحی شده تا با بکارگیری تجهیزات و ابزار به روز دنیا در برگیرنده طیف وسیعتری از انواع پرداخت الکترونیک باشد. آپ با عضويت در شاپرک و تحت نظارت بانک مرکزی، مجوز فعاليت در حوزه پرداختهای الکترونیک کشور در بسترهايی نظير پايانه فروش (POS)، موبايل (USSD) و اينترنت(IPG) را کسب نموده است.