تحصیلات: حداقل کارشناسی ترجیحا مرتبط با بازاریابی جنسیت: خانم/ آقا -سابقه کار: حداقل 5 سال (مرتبط) - سن : 25 تا 45 سال
ویژگیهای شخصیتی: - پیگیری مستمر تا دستیابی به نتیجه مطلوب - دارای روحیه کار تیمی بالا - دارای هوش هیجانی مناسب
- برخورداری از اعتماد به نفس و مهارتهای بالای ارتباطی و کلامی بالا دقیق، خلاق، پرانرژی، چابک - مسئولیت پذیر و سخت کوش و منظم
مهارتها و توانمندی ها
· آشنایی کامل با حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندسازی، انواع تبلیغات و بودجه بندی · تسلط بر قواعد مدیریت و پشتیبانی سایت و مفاهیم سئو · آشنایی با کمپین های دیجیتال اعم از سایت ها و شبکه های اجتماعی و بازاریابی در پلتفرم های شبکه های اجتماعی: اینستاگرام، لینکدین، توییتر، تلگرام و ... و مدیریت پست گذاری و کپشن نویسی، استوری گذاری · تجربه در تدوین استراتژی ، برنامه ریزی ، بودجه بندی ، اجرا و پیاده سازی انواع برنامهها و کمپین های تبلیغاتی و برندینگ آفلاین و آنلاین · آشنا به امور چاپ و تبلیغاتی و توانایی پیگیری و هماهنگی امور اجرایی مرتبط · آشنا به امور اجرایی برگزاری همایشها و نمایشگاههای تجاری · منظم و دقیق در اندازه گیری بازخورد تبلیغات و تعریف اقدامات اصلاحی در کمپین های پیشرو · تسلط به مبانی و اصول طراحی · مسلط به مبانی و اصول تولید محتوا در فضای وب و سوشال · نظارت و مدیریت بر انواع محتوای بصری · آشنایی به طراحی و خلق محتوای گرافیکی( هویت بصری، رنگ، شکل ، حجم و.. ) و دیجیتال · ایده پردازی جهت افزایش روند پیج طراحی و تولید محتوای بصری مانند گیف، بنر و ویدیو · توانایی برنامه ریزی و شناسایی اهداف تبلیغاتی · تسلط به ایجاد پرسونا برای هر دسته از مشتریان · تسلط به استراتژی تولید محتوای متنی و بصری · توانایی تهیه برنامه هدف گذاری بازارها به منظور دستیابی به مشتریان · آشنایی به اصول تبلیغات، مفاهیم بازاریابی، تحقیق و توسعه و برنامه ریزی های استراتژیک · توانایی تدوین و طراحی استراتژیهای خاص بازاریابی برای حفظ مشتریان ، توسعه و اجرای تکنیک های بازاریابی با هدف جذب مشتریان جدید وظایف این شغل: . توانایی تیم سازی و شکل دهی ساختار توسعه بازار و تجربه انجام آن و اداره تیم توسعه بازار . برنامه ریزی و تدوین استراتژی و پلن توسعه بازار و قدرت تجزیه و تحلیل بازار . اندازه گیری رضایت مشتریان و طراحی برنامه هایی برای افزایش رضایتمندی آنها . ارائه نظر مشورتی در مورد تغییرات محصولات و خدمات و شناسایی آنالیز محصولات رقبا و برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا
. شناسایی و تجزیه و تحلیل بازارهای جدید . برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید . طراحی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و تعیین اهداف توسعه بازار . پیگیری و انجام تبلیغات بر اساس کمپینهای طراحی شده توسط موسسه
. توسعه برنامه های تبلیغاتی در رسانه های سنتی و دیجیتال
. مدیریت شبکه تامین اقلام و طرح های تبلیغاتی در بازار،نمایشگاه و سمینارها و... . برگزاری نمایشگاه ها،سمینارها و همایش ها و... . شاخص گذاری و ارزیابی برنامه ها، کمپین های و برنامه های برگزارشده تبلیغاتی . برنامه ریزی،هدایت و مدیریت رسانه های مکتوب، بروشورها، اگهی های تبلیغاتی شرکت و ...
. نظارت بر بروزرسانی و حفظ مطالب منتشر شده در مطبوعات و وبسایت ها یا دیگر رسانه های ارتباطاتی . مدیریت تولید محتوای متنی و تصویری برای انتشار در رسانه ها و شبکه های اجتماعی . طراحی بنر ها برای استفاده در تبلیغات اینترنتی بر اساس نیاز مارکتینگ
. طراحی بیلبورد، بنر، استرابورد و دیگر موارد مربوط به تبلیغات محیطی
. طراحی چاپی برای تبلیغات چاپی مانند کاتالوگ،بروشور .و دیگر موارد تبلیغاتی
. تغییر و بهبود عکس ها و دیگر محتواهای دیداری جهت استفاده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی
. شناسایی مشتریان فعلی و گذشته، طبقه بندی آن ها و شناسایی وتجزیه و تحلیل مشتریان جدید و برنامه ریزی برای جذب
. انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز از کاربران، رقبا و عوامل توزیع برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا
. تصمیم گیری و ارائه استراتژی در مورد قیمت، تبلیغات، بهبود کیفیت و…محصولات
. مطالعه و برنامه ریزی برای خلق، توسعه و حمایت از برند
. مدیریت باشگاه مشتریان و مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیف ها،جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط مشتریان . تعیین، نظارت و پیشبینی روندهای بازاریابی و فروش، حصول اطمینان از استراتژیهای فروش ، بازاریابی و عملیات
طراحی کمپین های تبلیغاتی و تبلیغات گسترده و داده محور . تعیین سنجه های ارزیابی کمپین ها و فعالیت های فروش و عیبیابی در کمپینهای بازاریابی ناموفق. نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد برنامه های بازاریابی به منظور هدایت استراتژی های فعلی و آینده . توسعه برنامه های تجاری و بازاریابی با دامنه انتزاعی و ارزیابی نفوذ در بازار با هدف ایجاد مزیت رقابتی و سهم بازار . انجام تحقیقات و تهیه گزارشها و تحلیلهای آماری از بازار (نظارت بر بازار ، تجزیه و تحلیل رقبا ، کارایی استراتژی های فروش ، تجزیه و تحلیل روند بازار) . نظارت و انجام هماهنگیهای لازم برای تولید پوستر، بروشور، بنر تبلیغاتی اینترنتی و…
معرفی شرکت
شرکت آسیا نگار گلسار در عرصه تولید روکش و ورق های pvc و psd و.........
زیر ساخت خود را در سال 1372 به صورت شرکت بازرگانی پایه ریزی کرد و در سال 1386بصورت مستمر کار خود را در صنعت تولیدی آغاز نمود.
مهارتهای مورد نیاز
فروش و بازاریابیاصول و فنون مذاکرهMicrosoft Office