اعمال شیوههای رفتاری خاص و سفارشی در برابر مشتریان استراتژیک
بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه کانالهای ارتباط با مشتری
مستند سازی و بهبود فرآیندهای مرتبط
طراحی و عملیاتی کردن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان
شناسایی وضعیت موجود سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
تحلیل نیازهای جدید سازمان و به روز رسانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان
ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری
تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
دریافت و تحلیل نیازهای جدید نرم افزار CRM
برگزاری جلسات با مدیران و کارشناسان واحدهای مربوطه
ارائه گزارشهای پیشرفت پروژه و عملکرد سیستمها به مدیر مربوطه
مهارتها:
تجربه موفق در پروژههای سی آرام (CRM)
دانش و تجربه کافی در زمینه نرم افزارهای CRM
مهارتهای تحلیلی
کار تیمی
رسیدگی به امور مشتریان
برقراری ارتباط موثر با دیگران
توانایی ارتباط با مشتری
مدیریت زمان
تصمیم گیری
معرفی شرکت
کانون ایران نوین، سازمانی پویا در حوزه تبلیغات، برندینگ و ارائه راهکارهای مؤثر بازاریابی برپایه به روزترین رویکردهای علمی و حرفه ای است. ما با بهره گیری از دانش روز، تجربه سالیان متمادی و همکاری با برترین شرکتهای تبلیغاتی بین المللی، خدمات خود را