طراحی، نظارت و بهینه سازی کمپین های مختلف تبلیغاتی
مشارکت در توسعه محصول
شرایط احراز:
داشتن نگاه استراتژیک، کمی (Quantitative) و داده محور (Data-driven)
تسلط به هک رشد
سابقه اجرای کمپین های تبلیغاتی بزرگ
داشتن دانش به روز در خصوص تکنولوژی ها و ابزارهای جدید دیجیتال مارکتینگ
تسلط به کانالها و ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ مثل سئو، تبلیغات بنری، گوگل ادز، ابزارهای وب آنالیتیکس، ریتارگتینگ، اس ام اس مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ و ...
آشنایی با اینفلوئنسر مارکتینگ
آشنایی با تکنولوژی مالی (فینتک) مزیت محسوب می شود.
معرفی شرکت
شرکت توسن سها در ابتدای سال 1389 با هدف تکمیل حوزه های فعالیت گروه توسن تشکیل گردید. بلیت الکترونیک به عنوان نقطه اشتراک حوزه های ITS و MicroPayment به عنوان محور فعالیتهای آغازین این شرکت در نظر گرفته شد. شرکت سها پس از اجرای بزرگترین پروژه بلیت الکترونیک کشور در شهر تهران، راهکارها و محصولات خود را در سایر حوزه های سیستمهای هوشمند حمل و نقل و پرداخت خرد توسعه داده است.