همین حالا رزومه خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه بسازید، برو به رزومه‌ساز

گروه مبنا | Mabna Group

تولید و صنایع ۵۱ تا ۲۰۰ نفر www.mabnaco.net

استخدام مدیر خدمات پس از فروش

  • دسته‌بندی شغلی

    فروش و بازاریابی
  • موقعیت مکانی

    تهران ، تهران
  • نوع همکاری

    تمام وقت
  • حداقل سابقه کار

    سه تا شش سال
  • حقوق

    توافقی

شرح موقعیت شغلی

·                استاندارد نمودن نحوه آموزش استفاده از دستگاه به مشتریان و خدمات پس از فروش برای تعمیرکاران

·                تعیین لیست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات پس از فروش و اعلام به واحد برنامه‌ریزی یا انبار

·                برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های سالیانه برای مشتریان

·                برنامه‌ریزی آموزشی برای افزایش دانش و مهارت تعمیرکاران

·                تهیه بروشورها و راهنمای نصب و ارائه خدمات به مشتریان.

·                بررسی گزارشات نظرسنجی از مشتریان خدمات پس از فروش

·                رسیدگی به شکایت مشتریان خدمات پس از فروش.

·                ردیابی محصولات و خدمات ارائه‌شده به مشتریان

·                نظارت بر آموزش‌های ارائه‌شده به مشتریان توسط تعمیرکاران

·                درخواست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان

·                بررسی درخواست گارانتی قطعات و انجام کارهای اولیه وهماهنگی جهت ارائه خدمات.

·                ارائه بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آنها.

·                انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به واحدهای مرتبط جهت تجزیه‌وتحلیل آنها و انجام اقدامات لازم 

·                نظارت بر نحوه ثبت و رسیدگی به درخواست مشتریان

·                بررسی درخواست‌های مشتریان و امکانسنجی ان قبل از عقد قرارداد یا ارائه خدمات به آن‌ها

·                ارزیابی و انتخاب تعمیرکاران خدمات پس از فروش

·                نظارت بر ارائه پیش‌فاکتور ارائه‌شده توسط کارشناسان به مشتریان

·                ارسال فاکتور ارائه خدمات به مشتریان

·                نظارت بر ورود و خروج اموال مشتری به شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش

·                برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان

·                تأیید مأموریت کارکنان خدمات پس از فروش جهت انجام خدمات به مشتریان

·                نظارت بر عملکرد اجرا و کیفی تعمیرکاران خدمات پس از فروش

·                بررسی گزارش صورت‌جلسه خدمات ارائه‌شده به مشتریان.

·                اطلاع از ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با خدمات پس از فروش و تلاش در جهت کنترل آن‌ها

·                پیگیری انجام اقدام اصلاحی یا پیشگیرانه به‌منظور حذف عدم انطباق بالفعل یا بالقوه

·                پایش و اندازه‌گیری فرآیند خدمات پس از فروش و اقدام جهت بهبود.

مهارتهای مورد نیاز:

  • آموزش اصول و فنون مذاکره
  • مهارت‌های ارتباط اثربخش
  • آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • آشنایی با محصولات
  مهارت‌های ارتباطی

  فنون مذاکره تلفنی و حضوری

  آشنا به اجزاء فنی دستگاه و نحوه تعمیرات آن 

معرفی شرکت

آرمان مبنا ارائه‌ی خدمات و تولید محصولات تخصصی در حوزه‌ی تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و صنعت تأسیسات و ساختمان است. مبنا در بیش از دو دهه از فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا از طریق سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه‌ی سازمان، با کیفیت‌ترین محصولات را مطابق با آخرین استانداردهای بین‌المللی تولید و در بازار عرضه کند. بیست سال فعالیت در صنعت تأسیسات و تهویه ما را قادر ساخته تا با ارائه‌ی سبد کاملی از محصولات با کیفیت تولیدی و وارداتی، راهکار کامل تأسیسات را برای انواع ساختمان عرضه کنیم. از جمله محصولات شرکت مبنا می‌توان به بویلرهای چگالشی کم مصرف، چیلرهای تراکمی هواخنک و آب‌خنک، انواع مدل‌های فن‌کویل، هواساز، داکت اسپلیت، پکیج‌های دیواری کم‌مصرف، شیرآلات کنترلی، سیستم‌های هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان اشاره کرد.
  • مهارت‌های مورد نیاز

    خدمات پس از فروش ارتباط با مشتری امور مشتریان پشتیبانی مدیریت ارتباط با مشتریان Microsoft Office
  • جنسیت

    مهم نیست
  • وضعیت نظام وظیفه

    مهم‌ نیست
  • حداقل مدرک تحصیلی

    کارشناسی

این آگهی منقضی شده است

مشاغل مشابه

چه موردی را می‌خواهید گزارش کنید؟

از اینجا شروع کنید
این آگهی منقضی شده است

مشاهده‌ی آخرین فرصت‌های شغلی

آگهی منقضی شده است
image/svg+xml