· استاندارد نمودن نحوه آموزش استفاده از دستگاه به مشتریان و خدمات پس از فروش برای تعمیرکاران
· تعیین لیست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات پس از فروش و اعلام به واحد برنامهریزی یا انبار
· برنامهریزی جهت برگزاری همایشهای سالیانه برای مشتریان
· برنامهریزی آموزشی برای افزایش دانش و مهارت تعمیرکاران
· تهیه بروشورها و راهنمای نصب و ارائه خدمات به مشتریان.
· بررسی گزارشات نظرسنجی از مشتریان خدمات پس از فروش
· رسیدگی به شکایت مشتریان خدمات پس از فروش.
· ردیابی محصولات و خدمات ارائهشده به مشتریان
· نظارت بر آموزشهای ارائهشده به مشتریان توسط تعمیرکاران
· درخواست قطعات یدکی موردنیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان
· بررسی درخواست گارانتی قطعات و انجام کارهای اولیه وهماهنگی جهت ارائه خدمات.
· ارائه بازخور عیوب محصولات به شرکت برای بهبود مستمر فنی آنها.
· انتقال پیشنهادات و انتقادات مشتریان به واحدهای مرتبط جهت تجزیهوتحلیل آنها و انجام اقدامات لازم
· نظارت بر نحوه ثبت و رسیدگی به درخواست مشتریان
· بررسی درخواستهای مشتریان و امکانسنجی ان قبل از عقد قرارداد یا ارائه خدمات به آنها
· ارزیابی و انتخاب تعمیرکاران خدمات پس از فروش
· نظارت بر ارائه پیشفاکتور ارائهشده توسط کارشناسان به مشتریان
· ارسال فاکتور ارائه خدمات به مشتریان
· نظارت بر ورود و خروج اموال مشتری به شرکت جهت ارائه خدمات پس از فروش
· برنامهریزی جهت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان
· تأیید مأموریت کارکنان خدمات پس از فروش جهت انجام خدمات به مشتریان
· نظارت بر عملکرد اجرا و کیفی تعمیرکاران خدمات پس از فروش
· بررسی گزارش صورتجلسه خدمات ارائهشده به مشتریان.
· اطلاع از ریسکها و فرصتهای مرتبط با خدمات پس از فروش و تلاش در جهت کنترل آنها
· پیگیری انجام اقدام اصلاحی یا پیشگیرانه بهمنظور حذف عدم انطباق بالفعل یا بالقوه
· پایش و اندازهگیری فرآیند خدمات پس از فروش و اقدام جهت بهبود.
مهارتهای مورد نیاز:
آموزش اصول و فنون مذاکره
مهارتهای ارتباط اثربخش
آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
آشنایی با محصولات
مهارتهای ارتباطی
فنون مذاکره تلفنی و حضوری
آشنا به اجزاء فنی دستگاه و نحوه تعمیرات آن
معرفی شرکت
آرمان مبنا ارائهی خدمات و تولید محصولات تخصصی در حوزهی تهویه مطبوع، سیستمهای گرمایشی و سرمایشی و صنعت تأسیسات و ساختمان است. مبنا در بیش از دو دهه از فعالیت خود، همواره تلاش کرده است تا از طریق سرمایهگذاری در بخش تحقیق و توسعهی سازمان، با کیفیتترین محصولات را مطابق با آخرین استانداردهای بینالمللی تولید و در بازار عرضه کند. بیست سال فعالیت در صنعت تأسیسات و تهویه ما را قادر ساخته تا با ارائهی سبد کاملی از محصولات با کیفیت تولیدی و وارداتی، راهکار کامل تأسیسات را برای انواع ساختمان عرضه کنیم. از جمله محصولات شرکت مبنا میتوان به بویلرهای چگالشی کم مصرف، چیلرهای تراکمی هواخنک و آبخنک، انواع مدلهای فنکویل، هواساز، داکت اسپلیت، پکیجهای دیواری کممصرف، شیرآلات کنترلی، سیستمهای هوشمندسازی و اتوماسیون ساختمان اشاره کرد.
مهارتهای مورد نیاز
خدمات پس از فروشارتباط با مشتریامور مشتریانپشتیبانیمدیریت ارتباط با مشتریانMicrosoft Office